pompbakje Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 hi, ik zou graag weten welke anti-virus er het beste is voor op een laptop te zetten. Ik heb gehoord dat panda niet zo goed is Dus welke anti-virus raden jullie mij aan? Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) ik raad je nod32 aan het zuipt niet vee geheugen of prossecor gebruik en beschermd als een kei en het is niet zo een hyper actief ding die zegt dat je van alles moet doen Bewerkt: 30 september 2009 door blokzeil1 Reageren
joppie Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Inderdaad Nod32, had ik ook. Echt perfect. Momenteel heb ik er een negentig dagen trial opzitten van Norton 2009, en k moet zeggen, prima en is snel met opstarten. Maar hierna gaat er zeker weer Nod32 op. Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 draai Avira hier, virussen worden altijd gestopt van uitvoeren en je krijgt er een duidelijke melding van, het zuipt amper geheugen. Ik heb vaak zat virussen gehad, maar geen van hen heeft schade kunnen maken omdat avira ze keurig tegenhield Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Ik zeg idd ook NOD32. Is erg goed, en gebruikt niet veel systeembronnen. Wat ik je dus zou afraden, is Norton van Symantec of Panda Internet Security. Reageren
pompbakje Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 heb gekeken op de site van nod32 en als ik het gratis wil downloaden is het een trial van 30 dagen. moet ik dan iedere maand opnieuw die trial downloaden? Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Nee, na dertig dagen moet je een volledige versie kopen. Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 draai Avira hier, virussen worden altijd gestopt van uitvoeren en je krijgt er een duidelijke melding van, het zuipt amper geheugen.Ik heb vaak zat virussen gehad, maar geen van hen heeft schade kunnen maken omdat avira ze keurig tegenhield Avira heeft gewoon een gratis versie Reageren
Hannes82 Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik zweer al een paar jaar bij Gdata. Heel makkelijk in gebruik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.