Jump to content

GTA IV bug in missie: Escuale of the Streets


Maritain31

Recommended Posts

Hallo allemaal!!! ^_^

Ik heb nou gta 4 op mijn pc maar ik kan niet verder bij de 1e missie van Manny :N

Ik moet dan eerst achter een drugsdealer aanrijden en vervolgens stopt hij voor een raar gebouw...

Manny zegt dan dat je achter hem moet parkeren... MAAR dan zou er een gele pijl moeten komen. Die komt maar steeds niet. Heeft iemand een idee hoe ik dat op moet lossen??? :?

martijn

Link to comment
Delen op andere websites

Manny zou moeten we zeggen: We best put up behind him man, en dan verschijnt er een gele marker. Deze is enorm slecht te zien (vooral overdag) omdat hij zo doorzichtig is. Je kan ook een Savegame aanvraag posten als het echt niet lukt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

srry ik kan je niet helpen meschiens gta 4 opnieuw instaleren ?

p.s. dit hoort bij missie hulp ^_^

Als je iemand niet kan helpen, reageer dan ook niet. :duh:

Anyway, op de PC is dit een bekend probleem. Deze gozer heeft het namelijk ook.

Oplossing:

Ga naar de plek waar die gozer uitstapt. Laat de missie falen door een granaat te gooien onder zijn auto, en speel de missie opnieuw via het bericht dat je krijgt in je mobiele telefoon.

Laat dit keer de gozer die je achterna zit in ieder geval niet merken dat je achter hem rijdt. Volg hem weer helemaal tot de plek waar hij stopt, en als het goed is zou er nu wel een gele pijl moeten staan. ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...