Maritain31 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 Hallo allemaal!!! Ik heb nou gta 4 op mijn pc maar ik kan niet verder bij de 1e missie van Manny Ik moet dan eerst achter een drugsdealer aanrijden en vervolgens stopt hij voor een raar gebouw... Manny zegt dan dat je achter hem moet parkeren... MAAR dan zou er een gele pijl moeten komen. Die komt maar steeds niet. Heeft iemand een idee hoe ik dat op moet lossen??? martijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 srry ik kan je niet helpen meschiens gta 4 opnieuw instaleren ? p.s. dit hoort bij missie hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 Manny zou moeten we zeggen: We best put up behind him man, en dan verschijnt er een gele marker. Deze is enorm slecht te zien (vooral overdag) omdat hij zo doorzichtig is. Je kan ook een Savegame aanvraag posten als het echt niet lukt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bndbendo Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 Vreemd verhaal. Dan zouden er meer pc-versies last van moeten hebben. Mischien een update binnenhalen. Is maar een suggestie hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 (bewerkt) srry ik kan je niet helpen meschiens gta 4 opnieuw instaleren ?p.s. dit hoort bij missie hulp Als je iemand niet kan helpen, reageer dan ook niet. Anyway, op de PC is dit een bekend probleem. Deze gozer heeft het namelijk ook. Oplossing: Ga naar de plek waar die gozer uitstapt. Laat de missie falen door een granaat te gooien onder zijn auto, en speel de missie opnieuw via het bericht dat je krijgt in je mobiele telefoon. Laat dit keer de gozer die je achterna zit in ieder geval niet merken dat je achter hem rijdt. Volg hem weer helemaal tot de plek waar hij stopt, en als het goed is zou er nu wel een gele pijl moeten staan. Bewerkt: 1 oktober 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 Als hij merkt dat je achter hem rijd is de missie gefaalt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sancar Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 Zet je resolutie met alles op zijn laagst, dan verschijnt hij wel. ikzelf had er ook last van! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thierry.kok Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Zet je resolutie met alles op zijn laagst, dan verschijnt hij wel. ikzelf had er ook last van! dankjewel, bij mij werkte dit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 (bewerkt) sorry ik had je vraag geantwoord maar is al opgelost zie ik Bewerkt: 26 april 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.