meisterjager Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 hoi ik en mijn kameraad willen graag gta 4 online gaan doen ik heb een pentium 4 duelcore 2,4 met 800 mhz nvidia gforce gts 250 videokaart maar als ik online wil gaan spelen word ik er uit gegooid omdat mijn pc te langzaam zal zijn ik heb op diverse pagina;s en forum liggen zoeken maar kon nergens iets vinden weten jullie hier misschien raad mee? alvast vriendelijk bedankt meisterjager Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 je processor upgraden, die voldoet neit aan de eisen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
meisterjager Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 je processor upgraden, die voldoet neit aan de eisen de pc is net 5 dagen oud wat valt er dan nog te upgraden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 de processor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 Je bent opgelicht. Pentium 4 is antiek. Check het moederbord welke processors hij allemaal kan. Neem dan een betee processor. het liefts een Quad Core. GTA IV vindt die het aardigst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.