mem0 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) Jaja ik wil een nieuw laptop kopen, maar de vraag is welke... Ik wou eerst voor Packard Bell gaan, maar een vriend zei van dat die niet goed waren( heb nog nooit packard Bell of iemand die ik ken heeft zo iets gehad. Ze kosten alle twee € 500,- ik wil namelijk niet te hoog gaan, omdat ik over 3-4 maanden een nieuw pc ga bouwen daarom wil ik het namelijk niet te duur maken. Het is ook namelijk voor school en om 1-2 spelletjes op te spelen onder het les zeg maar. Packard Bell EASYNOTE TJ61-SB-004 Processor nummer: QL-64 Aantal processoren: 2 Intel Centrino Technologie: Nee Kloksnelheid in MHz: 2100 RAM Soort: DDR2 SDRAM 4096 MB Form Factor: Portable Soort harde schijf: Harddisk drive Beeldschermgrootte in inch: 15.6 Resolutie: WXGA Beeldverhouding: 16:9 Geïntegreerde video kaart: Nee Merk video kaart: ATI Model video kaart: RADEON HD4570 Video kaart geheugen in MB: 512 DVD brander: DVD brander Geïntegreerde webcam: Ja Aantal USB poorten: 4 Kaartlezer: Multi-kaartlezer Wireless LAN: Ja Bluetooth: Nee Vingerafdruk lezer: Nee Afstandsbediening: Nee Firewire: Nee TV uitgang: Ja Merk chipset: Onbekend Chipset Type: Onbekend Geïntegreerde TV kaart: Nee Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium Media Center Edition: Nee Gewicht in kg: 2.7 Batterij gebruiksduur in uren: Hoogte in cm: Onbekend Breedte in cm: 37.2 Diepte in cm: 25 Type: Notebook (Portable PC) Toshiba SATELLITE L300-29U Processor nummer: T4200 Aantal processoren: 2 Intel Centrino Technologie: Nee Kloksnelheid in MHz: 2000 RAM Soort: 4 GB (4096 MB) Form Factor: Portable Soort harde schijf: Harddisk drive Beeldschermgrootte in inch: 15.4 Resolutie: WXGA Beeldverhouding: 16:10 Geïntegreerde video kaart: Nee Merk video kaart: Intel Model video kaart: GMA 4500M Video kaart geheugen in MB: Niet van toepassing DVD brander: DVD brander Geïntegreerde webcam: Ja Aantal USB poorten: 3 Kaartlezer: Wireless LAN: Ja Bluetooth: Nee Vingerafdruk lezer: Nee Afstandsbediening: Nee Firewire: TV uitgang: Nee Merk chipset: Intel Chipset Type: 40GL Geïntegreerde TV kaart: Nee Besturingssysteem: Windows Vista Home Basic Media Center Edition: Nee Gewicht in kg: 2.5 Batterij gebruiksduur in uren: Hoogte in cm: 3.3 Breedte in cm: 36.2 Diepte in cm: 26.7 Type: Notebook (Portable PC) Groene stekker: Ja Ik heb de gegevens van BCC zelf, omdat ik 1 van de 2 daar ga halen. Alvast bedankt Bewerkt: 1 oktober 2009 door mem0 Reageren
QinX Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 (bewerkt) Post van de eerste laptop even de juiste specs. Zoals CPU GPU en RAM en van de tweede is de RAM niet ingevuld de 2e zou ik niet doen die heeft een onboard videokaart van intel daarop ga je dus geen spelletjes kunnen spelen. Bewerkt: 30 september 2009 door QinX Reageren
mem0 Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Sorry ik had het niet goed gekopieerd namelijk nu moet het er bij staan Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 De bovenste zou ik kiezen Reageren
QinX Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Na wat onderzoek is de bovenste inderdaad de beste keus. Deze heeft een snellere CPU. Een aparte GPU. Hiermee kun je de meeste oudere spellen wel spellen maar wel op medium of low. Let wel zorg dat er een stopcontact in de buurt is van je. De bovenste is namelijk ook minder zuinig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.