Jump to content

hoe zit dat nou


iefen

Recommended Posts

nou ik heb dus 3 producten besteld bij azerty.

er staat bij ieder product "Verwachte levertijd2-3 dagen, op voorraad bij leverancier"

er staat nu steeds dit:

1254370765-320.jpg

ik heb m gisteravond (woensdag) om 7 uur besteld.

wanneer heb ik hem dan waarschijnlijk binnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Azerty heeft de order dus woensdag 7 uur binnengekregen van jou. Dan zijn zij allemaal al naar huis. Ze hebben de order dus donderdag pas verwerkt. Azerty heeft nu de spullen bij hun leverancier besteld. Die verzend het vandaag nog. Dan krijgt Azerty de spullen vrijdag binnen, en die verpakken ze en verzenden ze naar jou. Jij krijgt het dus Zaterdag.

Link to comment
Delen op andere websites

das wel jammer moet ik nog een dag wachten :duh:

dus als ik het voor 6 uur had besteld had ik hem morgen?

en wie kan me vertellen wat er staat als hij verzendt en dat soort dingen?

Link to comment
Delen op andere websites

Azerty heeft de order dus woensdag 7 uur binnengekregen van jou. Dan zijn zij allemaal al naar huis. Ze hebben de order dus donderdag pas verwerkt. Azerty heeft nu de spullen bij hun leverancier besteld. Die verzend het vandaag nog. Dan krijgt Azerty de spullen vrijdag binnen, en die verpakken ze en verzenden ze naar jou. Jij krijgt het dus Zaterdag.

+ Als hij op details klikt kan hij de status per onderdeel bekijken ;) Misschien is er 1 onderdeel al binnen of juist de laatste nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik wacht dus nu al de hele tijd.

en nog niks gebeurd t is al bijna avond. en er is nog niks 1/1 maar alleeb maar 0/1

en er staat nog steeds

1254370765-320.jpg

wanneer verandert er wat?

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik wacht dus nu al de hele tijd.

en nog niks gebeurd t is al bijna avond. en er is nog niks 1/1 maar alleeb maar 0/1

en er staat nog steeds

1254370765-320.jpg

wanneer verandert er wat?

Wat? Denk je dat ze binnen één dag de order verwerkt hebben en van de leverancier ontvangen hebben? Waarschijnlijk zullen ze hem zaterdag binnen hebben, en versturen ze het maandag naar jou want op zaterdag doen ze alleen afhaalbalie. Dan heb je het ongeveer mid-volgende week.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb net ff azerty gebeld en die zijden ook mid volgende week. dus thnx

Dat risico loop je als je iets besteld wat niet op voorraad is.

Ik heb er nu 2 bestellingen lopen.

1 van 14 dagen wachttijd die nog niet klaar is maar waarmee ik geduld heb en 1 die ik vandaag heb besteld en ook al verzonden.

bestelling.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje geduld is wel wenselijk. We zijn nog steeds geen tovenaar die maar "hebben" hoeven te zeggen en hun favoriete hardware zit in hun pc. Aangezien je blijkbaar enkel behoefte hebt om jezelf op andere leden af te reageren, sluit ik dit topic. Veel zinnigs komt er waarschijnlijk niet meer.

Topic locked.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...