Jump to content

[POLL]Race spellen

Welk spel is beter op welk gebied?  

29 leden hebben gestemd

1. 1. Fun

• Shift
      14
    • Forza Motorsport 3
      4
    • Grand Turismo 5
      9
    • Kan niet beslissen
      0
  2. 2. Details

• Shift
      9
    • Forza Motorsport 3
      6
    • Grand Turismo 5
      10
    • Kan niet beslissen
      2
  3. 3. Realisme

• Shift
      4
    • Forza Motorsport 3
      5
    • Grand Turismo 5
      16
    • Kan niet beslissen
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Alle drie de spellen zijn ongeveer te spelen (Shift is gereleased, Forza 3 is een demo van en GT5 Prologue is er al).

Rate dus maar welke het beste is op welk gebied. :D

Het is trouwens ook handig dat je alle drie de spellen echt hebt gespeeld. Niet noodzakelijk dat je het hebt, maar eerder dat je er een paar rondjes mee hebt gereden, zoals bij een gamebeurs, een vriend of familielid. Ohja, je mag ook nog je stem posten.

[b]Fun: [/b]
[b]Details: [/b]
[b]Realisme: [/b]

Fun: NFS Shift (meer een spel dan een simulatie)

Details: NFS Shift (Je ziet de bestuurder schakelen, als je naar beneden kijkt zie je dat zijn voeten bewegen. Zelfs de animatiekeuzes zijn realistisch. Gas + schakelen = koppeling. Gas + rem = voet van koppeling af naar rem. Rem alleen = voet van gaspedaal naar rem. Je ziet ook de voet de pedalen intrappen. En de versnellingspook beweegt ook mee.

Realisme: Forza+GT5, de besturing in Shift is niet echt realistisch. GT5 en Forza rijden ongeveer hetzelfde.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Fun: Shift (maar weet nog niet hoe GT5 gaat worden, want het gaat volgens mij echt anders worden dan GT5P

Details: GT5

Realisme: GT5

Geplaatst:

fun:Need for speed shift(niet te seriues)

details:ik denk forza motorsport 3 door de graphics op de fotos en de reacties videos enz

realisme:grand turismo 5

Geplaatst:

Ik vind het stom dat je DiRT 2 bent vergeten, DiRT 2 is stukken realistischer als een Shift, ziet er leuker uit als een Forza en geeft een lekker race gevoel. :)

Ik vind het stom dat je DiRT 2 bent vergeten, DiRT 2 is stukken realistischer als een Shift, ziet er leuker uit als een Forza en geeft een lekker race gevoel. :)

DiRT2 is moeilijk te vergelijken met racegames op een track. :') Als Shift niet op het parcours was zou ik die er ook niet bij zetten. Auto's van de drie spellen rijden erg slecht offroad, DiRT is alleen maar offroad. DiRT is rally, misschien hebben mensen voorkeur voor rally of juist niet. Als je DiRT wilt vergelijken moet je een ander spel nemen dat in dezelfde categorie zit. :V

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

need for speed voor het tunen. grand turismo voor het realisme. geef mij maar need for speed. grand turismo vind ik zo'n kale saaie game.

DiRT2 is moeilijk te vergelijken met racegames op een track. :') Als Shift niet op het parcours was zou ik die er ook niet bij zetten. Auto's van de drie spellen rijden erg slecht offroad, DiRT is alleen maar offroad. DiRT is rally, misschien hebben mensen voorkeur voor rally of juist niet. Als je DiRT wilt vergelijken moet je een ander spel nemen dat in dezelfde categorie zit. :V

In GT5 zou er volgens mij ook rally komen, dus als dat erin zit, dan is deze poll ook helemaal nutteloos :? DiRT 2 is echt een waardig concurrent voor NFS Shit, maar het is geen echte sim als GT5 of FM3. Dus dan moet je een topic openen alleen voor de simulators en dan ook een voor de wat meer arcade, want dan kun je DiRT 2 er gerust bij zetten. DiRT 2 is niet echt een sim, maar het is ongelooflijk realistisch.

@hierboven: Makkelijk. Prachtige drifts en heerlijk crashen. En dan lekker online :D

En dan nog iets, het valt mij op dat de X360 op FM3 stemmen, en de PS3ers op GT5.

Bewerkt: door Gijsso
Geplaatst:
Fun: FM3

Details: FM3

Realisme: FM3

Hoe kan je nou fun beleven aan een arcade racer :?

dat vraag ik me dus ook af. ik denk dat ieder zijn eigen smaak heeft. mischien vinden arcaderacersfans tunen weer niks. maar ik heb ook geen zin in zo'n kale game met niks erop zoals grand turismo.

Geplaatst:

Zie je van welk forum? Van het Shift forum. Zou me niks verbazen iemand van EA, krijgt hij geld voor en typ dan een leuk verhaaltje.

Maar dit is ook appels met peren vergelijken. Shift met FM3 en GT5. De laatste 2 zijn echte simulators, maar Shift is dat echt niet. Maak dan maar echt een topic alleen voor de (semi)arcade en voor de simulators. Shift is echt geen arcade racer, maar hetzelfde niveau als DiRT 2, en dat is een semi. Moterstorm, dat is een echte arcade.

Geplaatst:
Zie je van welk forum? Van het Shift forum. Zou me niks verbazen iemand van EA, krijgt hij geld voor en typ dan een leuk verhaaltje.

Maar dit is ook appels met peren vergelijken. Shift met FM3 en GT5. De laatste 2 zijn echte simulators, maar Shift is dat echt niet. Maak dan maar echt een topic alleen voor de (semi)arcade en voor de simulators. Shift is echt geen arcade racer, maar hetzelfde niveau als DiRT 2, en dat is een semi. Moterstorm, dat is een echte arcade.

Het zijn spellen op een circuit.

En als dit topic je niet aanstaat report je me maar bij de crew dat je mij wilt laten bannen omdat ik niet jouw mening heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...