Jump to content

Forumsysteem zoekend.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hai,

Ik wil graag een forum beginnen alleen twijfel ik aan het forumsysteem. De eisen voor het systeem is dat het veel op IPB 2.3 of hoger moet lijken. Welk systeem past daar het beste bij?

Alvast bedankt. ^_^

Geplaatst:

Zelf werk ik momenteel met Simple Machines Forums, werkt wel fijn, eventjes wennen maar als je het gewent bent is het best fijn werken, veel modificaties/skins beschikken.

Geplaatst:

Ben van plan om een oud Halo forum te openen en daarvoor zoek ik dus een goed systeem dat veel op IP.Board lijkt. Mybb is een optie, maar nog meer suggesties? (misschien ip.board 1.3.1 met beveilging mods?)

Geplaatst:

IPB 1.3 is zo lek als een mandje, die moet je niet nemen. Neem altijd een systeem waar een team nog steeds aan werkt, zoals IPB, MyBB, SMF of phpBB.

Geplaatst:
IPB 1.3 is zo lek als een mandje, die moet je niet nemen. Neem altijd een systeem waar een team nog steeds aan werkt, zoals IPB, MyBB, SMF of phpBB.

Dat is inderdaad het minpuntje aan IPB1.3.

MyBB spreekt me nog wel aan als ik kijk naar de 3 die je opnoemt.

Moet trouwens wel gratis zijn of er zijn aardige leden die een IPB systeem voor me kopen. :puh:

Meer suggesties? ^_^

Geplaatst:
er zijn aardige leden die een IPB systeem voor me kopen. :puh:

Je kent me toch.. :$

Als 't gratis moet zijn, dan zou ik zelf voor phpBB gaan. Vergelijkbaar met IP Boards, word veel gebruikt, werkt prima...

Geplaatst:
er zijn aardige leden die een IPB systeem voor me kopen. :puh:

Je kent me toch.. :$

Als 't gratis moet zijn, dan zou ik zelf voor phpBB gaan. Vergelijkbaar met IP Boards, word veel gebruikt, werkt prima...

Ik vind phpbb niet echt fijn werken, dan kies ik dus toch voor myBB

Maar nog meer suggesties? Want er zijn ook wel onbekenden die goed zijn denk ik :puh:

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...