Follow Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Hai, Ik wil graag een forum beginnen alleen twijfel ik aan het forumsysteem. De eisen voor het systeem is dat het veel op IPB 2.3 of hoger moet lijken. Welk systeem past daar het beste bij? Alvast bedankt. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Zelf werk ik momenteel met Simple Machines Forums, werkt wel fijn, eventjes wennen maar als je het gewent bent is het best fijn werken, veel modificaties/skins beschikken. Reageren
Follow Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Ben van plan om een oud Halo forum te openen en daarvoor zoek ik dus een goed systeem dat veel op IP.Board lijkt. Mybb is een optie, maar nog meer suggesties? (misschien ip.board 1.3.1 met beveilging mods?) Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 IPB 1.3 is zo lek als een mandje, die moet je niet nemen. Neem altijd een systeem waar een team nog steeds aan werkt, zoals IPB, MyBB, SMF of phpBB. Reageren
Follow Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 IPB 1.3 is zo lek als een mandje, die moet je niet nemen. Neem altijd een systeem waar een team nog steeds aan werkt, zoals IPB, MyBB, SMF of phpBB. Dat is inderdaad het minpuntje aan IPB1.3. MyBB spreekt me nog wel aan als ik kijk naar de 3 die je opnoemt. Moet trouwens wel gratis zijn of er zijn aardige leden die een IPB systeem voor me kopen. Meer suggesties? Reageren
Beagle Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 er zijn aardige leden die een IPB systeem voor me kopen. Je kent me toch.. :$ Als 't gratis moet zijn, dan zou ik zelf voor phpBB gaan. Vergelijkbaar met IP Boards, word veel gebruikt, werkt prima... Reageren
Follow Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 er zijn aardige leden die een IPB systeem voor me kopen. Je kent me toch.. :$ Als 't gratis moet zijn, dan zou ik zelf voor phpBB gaan. Vergelijkbaar met IP Boards, word veel gebruikt, werkt prima... Ik vind phpbb niet echt fijn werken, dan kies ik dus toch voor myBB Maar nog meer suggesties? Want er zijn ook wel onbekenden die goed zijn denk ik Reageren
-Omar- Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik ga zelf denk ik Phorum gebruiken. Maar dat is denk ik niet wat je zoekt. Kijk eens op ForumMatrix . Reageren
Woetsha Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2009 OpensourceCMS Veel forumsystemen met demo en allemaal gratis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.