Jump to content

Wat vinden jullie van 2Pac?


-GoldWing-

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -GoldWing-

    16

  • Barcelona

    9

  • Dr.Oppai

    7

  • Pesimist

    6

Dat zijn nou typische antwoorden... Hij vraagt niet wat je van het muzieksoort vindt, maar van de artiest. Ik houdt ook niet van klassieke muziek, maar ik moet ook toegeven dat ik Mozart een goede componist vindt. Dat je er niet van houdt betekent niet per definitie dat je de individuele artiest ook 'slecht' vind. Als je toch niet van dit soort muziek houdt, reageer dan a.u.b. met wat meer inhoud of laat de mensen die wél van de muziek houden een goede discussie erover hebben.

Dan even ontopic, ik vind 2pac's lyrics steengoed, zijn beats vind ik meestal wat minder. Het is een goede rapper, maar hij is niet zoals velen zeggen 'de beste rapper van de wereld'. Dat vinden veel mensen omdat hij dood is. Als hij was blijven leven was hij veel minder vereerd geworden als nu, dan was hij een beetje geworden als andere jaren '90 west coast rappers nu, zoals Snoop Dogg of Dr. Dre.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn nou typische antwoorden... Hij vraagt niet wat je van het muzieksoort vindt, maar van de artiest. Ik houdt ook niet van klassieke muziek, maar ik moet ook toegeven dat ik Mozart een goede componist vindt. Dat je er niet van houdt betekent niet per definitie dat je de individuele artiest ook 'slecht' vind. Als je toch niet van dit soort muziek houdt, reageer dan a.u.b. met wat meer inhoud of laat de mensen die wél van de muziek houden een goede discussie erover hebben.

Dan even ontopic, ik vind 2pac's lyrics steengoed, zijn beats vind ik meestal wat minder. Het is een goede rapper, maar hij is niet zoals velen zeggen 'de beste rapper van de wereld'. Dat vinden veel mensen omdat hij dood is. Als hij was blijven leven was hij veel minder vereerd geworden als nu, dan was hij een beetje geworden als andere jaren '90 west coast rappers nu, zoals Snoop Dogg of Dr. Dre.

ok dan zal ik het zo zeggen,hij is goed in die muziek stijl maar de muziek zelf vind ik niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn nou typische antwoorden... Hij vraagt niet wat je van het muzieksoort vindt, maar van de artiest. Ik houdt ook niet van klassieke muziek, maar ik moet ook toegeven dat ik Mozart een goede componist vindt. Dat je er niet van houdt betekent niet per definitie dat je de individuele artiest ook 'slecht' vind. Als je toch niet van dit soort muziek houdt, reageer dan a.u.b. met wat meer inhoud of laat de mensen die wél van de muziek houden een goede discussie erover hebben.

Dan even ontopic, ik vind 2pac's lyrics steengoed, zijn beats vind ik meestal wat minder. Het is een goede rapper, maar hij is niet zoals velen zeggen 'de beste rapper van de wereld'. Dat vinden veel mensen omdat hij dood is. Als hij was blijven leven was hij veel minder vereerd geworden als nu, dan was hij een beetje geworden als andere jaren '90 west coast rappers nu, zoals Snoop Dogg of Dr. Dre.

Zijn beats waren juist goed, ik weet niet waar je het over hebt maar tupac had altijd hele goede beats.;) De beats paste perfect bij de lyrics. Tupac is voor vele mensen een grote held, die 1 van de beste rappers ooit was.;) Hij is een legend die een soort van revolutie deed. Net als Eazy-E en biggie smallz die beide jammer genoeg stierven.:(

Ik zweer, Snoop dogg en DR dre waren niet zo goed als tupac, biggie smalls en eazy e.;) Of ze nou dood of levend zijn.

Luister eens naar deze shit..... Naar mijn idee de beste nummer van hem ooit gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=_uofW7mqOg4

THUG 4 LIFE HIGH TILL I DIE.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...