Jump to content

Wat vinden jullie van 2Pac?

-GoldWing-

Recommended Posts

Ik vond de beats altijd maar zo-zo omdat in heel veel nummers de achtergrond uit zingende mannen/vrouwen bestonden (denk aan I Ain't Mad At Cha en Changes, bijvoorbeeld). Sommige beats zijn inderdaad ook masterlijk, zoals die van I Don't Give A Fuck. Wat ik bedoel is dat ik betere beats heb gehoord.

De lyrics daarintegen vind ik, zoals ik al zei echt goed. En inderdaad, ook Eazy E en Biggie Smalls zijn/waren erg goed. Jay Z vind ik een van de beste levende rappers, net als Dr.Dre. Ook het oudere werk van 50 Cent is goed (van voordat hij werd neergeschoten), nu is hij precies dat geworden wat hij vroeger belachelijk maakte.

Anyway, 2Pac's discography blijft altijd in mijn tracklist staan. :)

Delen op andere websites

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -GoldWing-

16

• Barcelona

9

• Dr.Oppai

7

• Pesimist

6

2pac was vermoedelijk lid van de bloods ;)

dat komt door zijn tattoo: M.O.B wat staat voor Member Of Bloods, hij zei dat t voor Money Over Bitches Staat, maarja we zullen t nooit meer weten ;)

en hij sloeg een crip in elkaar op de avond dat hij werd neergeschoten ;)

dus als die een crip in elkaar slaat, zal die zelf geen crip zijn denk ik :7

Bewerkt: door -GoldWing-
Delen op andere websites

2Pac, Eazy E en Biggy Smalls waren lid van de Los Angeles Crips. Vijanden: Bloods. En dan die bende oorlog he...

Muziek vind ik 3x niks, maar als hij de lyrics normaal zou uitspreken zou ik het wel wat vinden.

Biggie Smalls a.k.a. The Notorious BIG komt uit Brooklyn, New York, en is dus een East Coast rapper. Die is helemaal geen lid van de Crips. Daarbij was 2Pac lid van de Bloods, zoals gezegd. En die bendeoorlog: Snoop Dogg was van de Crips en hij kon het prima vinden met 2pac, ze waren getekend bij hetzelfde platenlabel (Death Row). In een aantal gevallen staat muziek boven de bende waarbij iemand hoort. (The Game, een blood, maakt ook muziek met Snoop Dogg).

Delen op andere websites

Maar Biggie had toch wel connecties met de Crips?

want toen die naar LA ging, had die Crips als bodyguards.

maar wel lekker voor m dat die neergeschoten is, dat leert m af om met Tupac te fokke :D

Delen op andere websites

2Pac, Eazy E en Biggy Smalls waren lid van de Los Angeles Crips. Vijanden: Bloods. En dan die bende oorlog he...

Muziek vind ik 3x niks, maar als hij de lyrics normaal zou uitspreken zou ik het wel wat vinden.

Biggie Smalls a.k.a. The Notorious BIG komt uit Brooklyn, New York, en is dus een East Coast rapper. Die is helemaal geen lid van de Crips. Daarbij was 2Pac lid van de Bloods, zoals gezegd. En die bendeoorlog: Snoop Dogg was van de Crips en hij kon het prima vinden met 2pac, ze waren getekend bij hetzelfde platenlabel (Death Row). In een aantal gevallen staat muziek boven de bende waarbij iemand hoort. (The Game, een blood, maakt ook muziek met Snoop Dogg).

Tupac was geen blood of crip, hij was een straight criminal.;) Eazy E was een crip ja.

Biggie smalls is ook een straight criminal, maar het verschil tussen biggie smalls en tupac was dat:

Biggie= Eastcoast rapper

Tupac=Westcoast rapper

Tupac had mischien wel connecties met bloods/crips maar hij zat niet in een click van de gangs. M.O.B staat oorspronkelijk voor Money over bitches.(Als je goed dat nummer luistert hoor je money over bitches) Hij bedoelde dus niet Member of bloods. Hij deed dus zaken met crips en bloods.(snoop dogg Sugeknight) Hij was dus geen lid.

Kan wel dat biggie smalls connecties had maar dat weet ik niet.

Delen op andere websites

Sorry voor deze dubbelpost, maar ik heb een heel interview gevonden met 2pac, en hier komt die:

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Part 6

Alstublieft, en geef een mening graag :engel:

Delen op andere websites

Dit is pas echte muziek :puh:

Ik ben zelf van rock'n roll tot en met death metal

redelijk goed nummer en dan met name de beat

Nuff said?

NUFF SAID?

Er staat wat vinden jullie van tupac? Niet van de rock shit waar ze alleen maar zitte te krijsen. Ik vind dit bijna respectloos dat jij deze rot muziek laat zien. We hoeven niet deze rock shit te zien. WE willen meningen van tupac horen of goede nummers horen van hem. echt jonge...... Der is toch een topic voor metal heads of nie?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...