Jump to content

Wat vinden jullie van 2Pac?


-GoldWing-

Recommended Posts

Dit is pas echte muziek :puh:

Ik ben zelf van rock'n roll tot en met death metal

redelijk goed nummer en dan met name de beat

Nuff said?

NUFF SAID?

Er staat wat vinden jullie van tupac? Niet van de rock shit waar ze alleen maar zitte te krijsen. Ik vind dit bijna respectloos dat jij deze rot muziek laat zien. We hoeven niet deze rock shit te zien. WE willen meningen van tupac horen of goede nummers horen van hem. echt jonge...... Der is toch een topic voor metal heads of nie?

nuff said?wat betekent dat? :7

en inderdaad de muziek is jouw smaak niet die van de anderen.

en is er ook een versie van dat interview met ondertiiteling want mijn engels is best wel brak,ik versta de helft wel maar ook weer veel niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -GoldWing-

    16

  • Barcelona

    9

  • Dr.Oppai

    7

  • Pesimist

    6

Dit is pas echte muziek :puh:

Ik ben zelf van rock'n roll tot en met death metal

redelijk goed nummer en dan met name de beat

Nuff said?

NUFF SAID?

Er staat wat vinden jullie van tupac? Niet van de rock shit waar ze alleen maar zitte te krijsen. Ik vind dit bijna respectloos dat jij deze rot muziek laat zien. We hoeven niet deze rock shit te zien. WE willen meningen van tupac horen of goede nummers horen van hem. echt jonge...... Der is toch een topic voor metal heads of nie?

nuff said?wat betekent dat? :7

en inderdaad de muziek is jouw smaak niet die van de anderen.

en is er ook een versie van dat interview met ondertiiteling want mijn engels is best wel brak,ik versta de helft wel maar ook weer veel niet.

Nuff said = enough said

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is pas echte muziek :puh:

Ik ben zelf van rock'n roll tot en met death metal

redelijk goed nummer en dan met name de beat

Nuff said?

NUFF SAID?

Er staat wat vinden jullie van tupac? Niet van de rock shit waar ze alleen maar zitte te krijsen. Ik vind dit bijna respectloos dat jij deze rot muziek laat zien. We hoeven niet deze rock shit te zien. WE willen meningen van tupac horen of goede nummers horen van hem. echt jonge...... Der is toch een topic voor metal heads of nie?

Ik weet dat het niet de bedoeling is om offtopic in disussie te gaan, maar dit kan ik toch niet laten.

Rock gekrijs? Dat is een heel groot vooroordeel waar ik dagelijks mee te maken krijg, ik luister zelf naar Symfonische Metal, Heavy Metal, Hardrock en Rock en daar komt gewoon zang in voor. Er zijn maar een paar metal soorten waar echt gekrijs in voor komt, maar men neemt altijd direct aan dat wanneer je "rock" zegt, dat dat direct gekrijs is.

Link to comment
Delen op andere websites

THUG 4 LIFE HIGH TILL I DIE.

Dingen als dit doen me echt lachen.

Aniewee: Ik ken Tupac wel van naam en heb er hier en daar wel liedjes van gehoord. Maar ik ben niet in zijn muziek geïnteresseerd, wat niet wil zeggen dat ik zijn muziek en luisteraars niet respecteer. Ieder zijn stijl.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is pas echte muziek :puh:

Ik ben zelf van rock'n roll tot en met death metal

redelijk goed nummer en dan met name de beat

Nuff said?

NUFF SAID?

Er staat wat vinden jullie van tupac? Niet van de rock shit waar ze alleen maar zitte te krijsen. Ik vind dit bijna respectloos dat jij deze rot muziek laat zien. We hoeven niet deze rock shit te zien. WE willen meningen van tupac horen of goede nummers horen van hem. echt jonge...... Der is toch een topic voor metal heads of nie?

Ik weet dat het niet de bedoeling is om offtopic in disussie te gaan, maar dit kan ik toch niet laten.

Rock gekrijs? Dat is een heel groot vooroordeel waar ik dagelijks mee te maken krijg, ik luister zelf naar Symfonische Metal, Heavy Metal, Hardrock en Rock en daar komt gewoon zang in voor. Er zijn maar een paar metal soorten waar echt gekrijs in voor komt, maar men neemt altijd direct aan dat wanneer je "rock" zegt, dat dat direct gekrijs is.

zoals dynastus het zegt:dit is pas muziek,alsof rap en anderen geen muziek zijn?dan vind ik ook dat je mag zeggen dat rock alleen gekrijs is :Y

hieronder:ABE? :7

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is pas echte muziek :puh:

Ik ben zelf van rock'n roll tot en met death metal

redelijk goed nummer en dan met name de beat

Nuff said?

NUFF SAID?

Er staat wat vinden jullie van tupac? Niet van de rock shit waar ze alleen maar zitte te krijsen. Ik vind dit bijna respectloos dat jij deze rot muziek laat zien. We hoeven niet deze rock shit te zien. WE willen meningen van tupac horen of goede nummers horen van hem. echt jonge...... Der is toch een topic voor metal heads of nie?

Ik weet dat het niet de bedoeling is om offtopic in disussie te gaan, maar dit kan ik toch niet laten.

Rock gekrijs? Dat is een heel groot vooroordeel waar ik dagelijks mee te maken krijg, ik luister zelf naar Symfonische Metal, Heavy Metal, Hardrock en Rock en daar komt gewoon zang in voor. Er zijn maar een paar metal soorten waar echt gekrijs in voor komt, maar men neemt altijd direct aan dat wanneer je "rock" zegt, dat dat direct gekrijs is.

Oke, een groot vooroordeel van jullie: ""rap is alleen met wijven, wiet,money'' blabla, DAT is het niet. Wie zegt het is vooroordeel? Mijn mening is: Rock kan ik missen als kiespijn, ik krijg er alleen maar koppijn van door dat gekrijs.(Mijn mening) De beats zijn altijd vreselijk en overmaat van ramp hoor je zo'n rot stem. Ik heb geluisterd soms naar mensen Mp3 spelers en telkens het zelfde verhaal. Waarom gaan jullie die rock/metal muziek hier laten zien trouwens? Ik heb al pijn aan me kop van greenday dus kan ook aan mij liggen.:puh:

Dingen als dit doen me echt lachen

Leuk voor jou maar ik quote gewoon een text van tupac dus ik weet niet wat daar zo grappig aan is....

Rare humor of niet? Tupac was in mijn ogen 1 van de beste rappers en ik luister elke dag naar de pokoes van hem.

@thegodfather

Snap ik niet.

of misschien moest tupac gewoon beter Algemeen Beschaaft Engels praten.

als ik hem hoor praten is het dit: aos aeih idriur iour ioj g9grr

Als je gewend bent aan old school rap heb je er geen moeite mee. Dan moet de meeste rappers ABE praten man.

Nederlandse rappers doen dat ook niet, en die hoor je ook gewoon normaal als je gewend bent aan straataal.

Link to comment
Delen op andere websites

Dingen als dit doen me echt lachen

Leuk voor jou maar ik quote gewoon een text van tupac dus ik weet niet wat daar zo grappig aan is....

Rare humor of niet? Tupac was in mijn ogen 1 van de beste rappers en ik luister elke dag naar de pokoes van hem.

Ik heb het over die "THUG" attitude, dingen als "jeweetzelluf roffa 010 fock 020". Ik snap niet waarom rap en hip-hop altijd moet samenhangen met die G4ngst4 en thuglife. Àls ik dan toch rap zou moeten luisteren, geef mij dan maar de (oldskool) rap waarin het niet gaat om thugs, bitches, bling en gangsters.

Link to comment
Delen op andere websites

Dingen als dit doen me echt lachen

Leuk voor jou maar ik quote gewoon een text van tupac dus ik weet niet wat daar zo grappig aan is....

Rare humor of niet? Tupac was in mijn ogen 1 van de beste rappers en ik luister elke dag naar de pokoes van hem.

Ik heb het over die "THUG" attitude, dingen als "jeweetzelluf roffa 010 fock 020". Ik snap niet waarom rap en hip-hop altijd moet samenhangen met die G4ngst4 en thuglife. Àls ik dan toch rap zou moeten luisteren, geef mij dan maar de (oldskool) rap waarin het niet gaat om thugs, bitches, bling en gangsters.

Tupac= thug 4 life en is old school rap. Hij had zelf een thug attitude, sprak er zelf mee en daarom hangt het samen met rap, hij rapte over zijn leven, leven na de dood, illumatie.(enzovoort)

De vergelijking met ''jeweetzelluf roffa 010 fock 020'' staat volledig los van rap of wat dan ook. Ik represent mijn stad.;) Kijk je doet het ook, je denkt alleen dat het daarom gaat. Money over bitches zegt al genoeg, oldschool rap muziek is inderdaag iets je anders. Nu zijn het meestal van die rapmuziek die in de clubs/fissas worden gedraaid.

Link to comment
Delen op andere websites

Dingen als dit doen me echt lachen

Leuk voor jou maar ik quote gewoon een text van tupac dus ik weet niet wat daar zo grappig aan is....

Rare humor of niet? Tupac was in mijn ogen 1 van de beste rappers en ik luister elke dag naar de pokoes van hem.

Ik heb het over die "THUG" attitude, dingen als "jeweetzelluf roffa 010 fock 020". Ik snap niet waarom rap en hip-hop altijd moet samenhangen met die G4ngst4 en thuglife. Àls ik dan toch rap zou moeten luisteren, geef mij dan maar de (oldskool) rap waarin het niet gaat om thugs, bitches, bling en gangsters.

Tupac= thug 4 life en is old school rap. Hij had zelf een thug attitude, sprak er zelf mee en daarom hangt het samen met rap, hij rapte over zijn leven, leven na de dood, illumatie.(enzovoort)

De vergelijking met ''jeweetzelluf roffa 010 fock 020'' staat volledig los van rap of wat dan ook. Ik represent mijn stad.;) Kijk je doet het ook, je denkt alleen dat het daarom gaat. Money over bitches zegt al genoeg, oldschool rap muziek is inderdaag iets je anders. Nu zijn het meestal van die rapmuziek die in de clubs/fissas worden gedraaid.

Ik durf er met jou om wedden dat je niet één rockliefhebber zinnen met "jeweetzelluf" hoort zeggen. Gangsta-attitude hangt wel samen met rap, omdat 70% van de rappers "gangsta" is en de andere 30% niet commerciëel genoeg is om bekend te worden bij het grote publiek.

Link to comment
Delen op andere websites

Dingen als dit doen me echt lachen

Leuk voor jou maar ik quote gewoon een text van tupac dus ik weet niet wat daar zo grappig aan is....

Rare humor of niet? Tupac was in mijn ogen 1 van de beste rappers en ik luister elke dag naar de pokoes van hem.

Ik heb het over die "THUG" attitude, dingen als "jeweetzelluf roffa 010 fock 020". Ik snap niet waarom rap en hip-hop altijd moet samenhangen met die G4ngst4 en thuglife. Àls ik dan toch rap zou moeten luisteren, geef mij dan maar de (oldskool) rap waarin het niet gaat om thugs, bitches, bling en gangsters.

Tupac= thug 4 life en is old school rap. Hij had zelf een thug attitude, sprak er zelf mee en daarom hangt het samen met rap, hij rapte over zijn leven, leven na de dood, illumatie.(enzovoort)

De vergelijking met ''jeweetzelluf roffa 010 fock 020'' staat volledig los van rap of wat dan ook. Ik represent mijn stad.;) Kijk je doet het ook, je denkt alleen dat het daarom gaat. Money over bitches zegt al genoeg, oldschool rap muziek is inderdaag iets je anders. Nu zijn het meestal van die rapmuziek die in de clubs/fissas worden gedraaid.

Ik durf er met jou om wedden dat je niet één rockliefhebber zinnen met "jeweetzelluf" hoort zeggen. Gangsta-attitude hangt wel samen met rap, omdat 70% van de rappers "gangsta" is en de andere 30% niet commerciëel genoeg is om bekend te worden bij het grote publiek.

Nu kom je opeens met de vergelijken met rock? Ja dus boeit me niet of een rockliefhebber dat niet zegt.(Dat zeggen ze wel degelijk want ik hoor de(nouja net geen gothics types) op me scorro weleens zo iets zeggen.

Ja, dat zeg ik ook de meeste old school rappers kwamen uit een moeilijke buurt. Tupac was niet commercieel volgens mij hij was gewoon goed. Daar heb je het verkeerd want sommige rappers zijn beroemd via internet.(niet commercieel) Het gaat niet alleen om gangster gedrag tupac praate ook over heel andere serieuze shit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister zowat alleen maar hip-hop muziek.

En vind 2pac dus ook zeer goed, ( jammer dat hij dood is, anders had ie nog wel wat mooie nummers kunnen maken :-( )

Maar ik vind Eminem toch wel een stuk leuker om naar te luisteren, daar ben ik dan ook een grote fan van.

Er zijn wel een paar leuke nummers van Eminem en 2Pac , ( remix, natuurlijk )

Eminem & Tupac - When I'm Gone

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

En deze, met The Game en Lil Wayne er nog bij, zeker de moeite waard om te luisteren

( voor de hip-hop fans dan )

The Game Ft. Lil Wayne, 2Pac, Eminem - My Life Remix

EDIT :mijn filmpjes doen raar... hoe komt dit?

EDIT2 : Ik snap het al ^_^

Bewerkt: door FrankDangerz
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, een groot vooroordeel van jullie: ""rap is alleen met wijven, wiet,money'' blabla, DAT is het niet. Wie zegt het is vooroordeel? Mijn mening is: Rock kan ik missen als kiespijn, ik krijg er alleen maar koppijn van door dat gekrijs.(Mijn mening) De beats zijn altijd vreselijk en overmaat van ramp hoor je zo'n rot stem. Ik heb geluisterd soms naar mensen Mp3 spelers en telkens het zelfde verhaal. Waarom gaan jullie die rock/metal muziek hier laten zien trouwens? Ik heb al pijn aan me kop van greendaydus kan ook aan mij liggen.:puh:

Rofl, Green Day, dan noem je ook wat. Niet alle rock is zoals Green Day.

Green Day is punk rock, dat mist de prachtige solo's etc.

Overigens zie je dat mensen die van rock etc houden vaak een stuk vriendelijker zijn (kan ook aan mij liggen natuurlijk) Bij mij op school heb je 2 kantines, waarvan 1 vooral in gebruik is door "rock liefhebbers", waar ik dus altijd zit te praten met vrienden. Alles wat ik hoor is gewoon in ABN, en wanneer ik toevallig naar beneden loop is het alleen maar "yo shizzle".

Kantine word overigens de "emo-kantine" genoemd, maar d'r is geen enkele emo...

Voooooroooordeeeelen =D

Overigens is rock niet alleen gekrijs, of een kutstem, er zijn vaak ook groepen die gewoon heel symfonisch klinken.

Hier een voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=tFv7qyoHgmQ&fmt=22

Vertel mij eens waar het gekrijs is.

Overigens versta ik geen kut[/font] van wat je soms zegt:

scorro

fissas

pokoes

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...