Jump to content

Wat vinden jullie van 2Pac?


-GoldWing-

Recommended Posts

Oke, een groot vooroordeel van jullie: ""rap is alleen met wijven, wiet,money'' blabla, DAT is het niet. Wie zegt het is vooroordeel? Mijn mening is: Rock kan ik missen als kiespijn, ik krijg er alleen maar koppijn van door dat gekrijs.(Mijn mening) De beats zijn altijd vreselijk en overmaat van ramp hoor je zo'n rot stem. Ik heb geluisterd soms naar mensen Mp3 spelers en telkens het zelfde verhaal. Waarom gaan jullie die rock/metal muziek hier laten zien trouwens? Ik heb al pijn aan me kop van greendaydus kan ook aan mij liggen.:puh:

Rofl, Green Day, dan noem je ook wat. Niet alle rock is zoals Green Day.

Green Day is punk rock, dat mist de prachtige solo's etc.

Overigens zie je dat mensen die van rock etc houden vaak een stuk vriendelijker zijn (kan ook aan mij liggen natuurlijk) Bij mij op school heb je 2 kantines, waarvan 1 vooral in gebruik is door "rock liefhebbers", waar ik dus altijd zit te praten met vrienden. Alles wat ik hoor is gewoon in ABN, en wanneer ik toevallig naar beneden loop is het alleen maar "yo shizzle".

Kantine word overigens de "emo-kantine" genoemd, maar d'r is geen enkele emo...

Voooooroooordeeeelen =D

Overigens is rock niet alleen gekrijs, of een kutstem, er zijn vaak ook groepen die gewoon heel symfonisch klinken.

Hier een voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=tFv7qyoHgmQ&fmt=22

Vertel mij eens waar het gekrijs is.

Overigens versta ik geen kut[/font] van wat je soms zegt:

scorro

fissas

pokoes

Tja,ik vond dat liedje die je liet zien sterk lijken op de andere het heeft zo'n sfeer weet je. Die beat mag ik gewoon niet. Ik weet niet hoe het gaat bij je kantine dus tja, maar uit me posts bleek wel dat ik jullie niet voor oordeel.;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -GoldWing-

    16

  • Barcelona

    9

  • Dr.Oppai

    7

  • Pesimist

    6

Tja,ik vond dat liedje die je liet zien sterk lijken op de andere het heeft zo'n sfeer weet je. Die beat mag ik gewoon niet. Ik weet niet hoe het gaat bij je kantine dus tja, maar uit me posts bleek wel dat ik jullie niet voor oordeel.;)

Laten we dan hier maar over ophouden en terug naar het onderwerp tupac gaan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is pas echte muziek :puh:

Ik ben zelf van rock'n roll tot en met death metal

redelijk goed nummer en dan met name de beat

Nuff said?

NUFF SAID?

Er staat wat vinden jullie van tupac? Niet van de rock shit waar ze alleen maar zitte te krijsen. Ik vind dit bijna respectloos dat jij deze rot muziek laat zien. We hoeven niet deze rock shit te zien. WE willen meningen van tupac horen of goede nummers horen van hem. echt jonge...... Der is toch een topic voor metal heads of nie?

Ik weet dat het niet de bedoeling is om offtopic in disussie te gaan, maar dit kan ik toch niet laten.

Rock gekrijs? Dat is een heel groot vooroordeel waar ik dagelijks mee te maken krijg, ik luister zelf naar Symfonische Metal, Heavy Metal, Hardrock en Rock en daar komt gewoon zang in voor. Er zijn maar een paar metal soorten waar echt gekrijs in voor komt, maar men neemt altijd direct aan dat wanneer je "rock" zegt, dat dat direct gekrijs is.

zoals dynastus het zegt:dit is pas muziek,alsof rap en anderen geen muziek zijn?dan vind ik ook dat je mag zeggen dat rock alleen gekrijs is :Y

hieronder:ABE? :7

Rock gekrijs ooit gehoord van queen?

Je hebt rock en metal met metal is het death metal/black metal 'gekrijs'...

Dan heb je rock als je dat 'gekrijs' noemt moet je je oren na laten kijken...

Link to comment
Delen op andere websites

eeeeh, ik wil niet moderator-achtig overkomen, maar er is toch ook gewoon een metal/rock/pop topic? :7

laten we maar weer ontopic gaan door dit prachtige lied! :D:

En nogmaals; wat vinden jullie van Tupac Shakur? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is gemixt maar toch chill om te luisteren.;) DUs niets ''de beats zijn wel oke'' blabla. De beats zijn meesterlijk.

Check dit, dit kan tupac in 2008 zijn.(filmpje) Mensen zeggen dat hij in 2014 in comeback maakt. Ik hoop dat hij dan komt.:)

http://www.youtube.com/watch?v=QkXq6lYWx-I&NR=1

Interessante theorie. Ik heb ook veel research gedaan en ik heb echt rare en interesante dingen gelezen over dat hij in leven is, of dat hij kan vermoord zijn door FBI of de illumanti.(Nieuwe wereld orde) Nog iets heel interesants Niccolò Machiavelli was een Italiaanse politicus en filosoof. Hij was ook goed in strategieen in oorlogen. Lees maar eens hier: Ze dachten toen dat hij net als tupac dood was, maar kwam na zoveel jaar weer terug.(Hij fakte zijn dood toen hij 25 was net als tupac) Tupac had veel over hem gelezen en had al veel aangekondigd om te stoppen en veel vijanden had.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Niccol%C3%B2_Machiavelli

Dead or alive? Check ook Black Haze, zijn stem lijkt verdomd veel op tupac.

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Allemaal onzin. Er zijn al sinds 1996 zulke mensen die nog elk jaar geloven dat ie op 13 sept. weer terug komt. Zo onrealistisch, vóóral na 14 jaar..! Mensen kunnen gewoon niet geloven dat zo'n persoon zomaar overlijd. Maar het gebeurt. Triest. maar er zijn bewijzen die ook onzin zijn. Je kunt zo in elk hoekje een 'spoor' vinden. Zoals dat bone thug harmony cd waar je Tupac in zou kunnen zien ofzo. Of de Penny Hardaway's schoenen die die droeg in de clips Toss it Up en To Live And Die In LA.. harde feiten aan de ene kant, maar 50 cent zou nu toch ook een schoen van Nike kunnen kopen die over een paar jaar pas de winkel in zullen gaan.. Beroemdheden zijn niet zomaar exclusief met auto's enz.

Kijk ook nog eens naar het interview met Afeni Shukar over Tupac's dood. Ze lult toch niet zomaar dat dr zoon al zolang dood is. Dat is gewoon raar..

Het Makavelli gedoe vind ik ook vergezocht omdat er zo weinig te vinden is over Machiavelli's opvattingen over je dood in scene zetten.

Overigens ben ik een enorm fan van Tupac. Het is niet zomaar een rapper met goeie teksten en lekkere beats. Hij ademde muziek, was een genie in goeie opmerkingen en goed in het uitlullen van de American System.. 'People who got Thug Life on there chest will be defenitly be guilty with any charge, specially raping. It is all bullshit. She should be charged, because of charging me; infront i didn't do wrong.'

'Don't get it twisted, this is not my real life. This is not how real life was supposed to be. I'm just selling records, that's what i do for living..'

Prachtig.

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

2pac blijfr voor mij nummer 1 en niet net als die rappers die alleen geld willen krijgen voor hun geen eens goed afgemaakte liedjes zoals eminem en lil wayne en 50cent alemaal wannabe 2pacs

wat een opmerking zeg, waarmee dacht je dat tupac zijn brood verdiende? :7

En eminem slecht noemen is net zoiets als een fiat panda sneller noemen als een ferrari, slaat ook nergens op.

Eminem heeft de beats van dr. dre, hij is mss wel de beste producer die nu nog leeft.

Ik persoonlijk heb weinig met tupac, zijn beats zijn doodsaai en dat mis ik wel een beetje, een goede beat.

Link to comment
Delen op andere websites

2pac blijfr voor mij nummer 1 en niet net als die rappers die alleen geld willen krijgen voor hun geen eens goed afgemaakte liedjes zoals eminem en lil wayne en 50cent alemaal wannabe 2pacs

wat een opmerking zeg, waarmee dacht je dat tupac zijn brood verdiende? :7

En eminem slecht noemen is net zoiets als een fiat panda sneller noemen als een ferrari, slaat ook nergens op.

Eminem heeft de beats van dr. dre, hij is mss wel de beste producer die nu nog leeft.

Ik persoonlijk heb weinig met tupac, zijn beats zijn doodsaai en dat mis ik wel een beetje, een goede beat.

omg zie je dan niet dat eminem 2pac wil na doen en denk is na hoeveel mensen zijn nog fan van 2pac heel veel terwijl hij al dood is en eminem die nog leeft heeft minder fans dan hem dus vind ik hem beter en de meeste ook

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...