Shorty_D Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 2pac oftewel Tupac Amaru Shakur bracht naar mijn mening iets wat ik tot heden nog niet heb meegemaakt, en dat is emotie in zijn lyrics. Alhoewel het naar mijn mening zeker niet de beste is het genre, hij is zeker wel de enigste in zijn soort. Hij bracht geen snoeiharde punchlines, en als ie al wordplay had bleef het niet lang hangen. Maar de emotie die bijvoorbeeld in de kraker Changes zit is voor mij nog steeds ongekend en tijdloos. Ik ben geen fan, maar waardeer zeker wel de verhalen die hij in het genre heeft gebracht. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 2pac blijfr voor mij nummer 1 en niet net als die rappers die alleen geld willen krijgen voor hun geen eens goed afgemaakte liedjes zoals eminem en lil wayne en 50cent alemaal wannabe 2pacs wat een opmerking zeg, waarmee dacht je dat tupac zijn brood verdiende? En eminem slecht noemen is net zoiets als een fiat panda sneller noemen als een ferrari, slaat ook nergens op. Eminem heeft de beats van dr. dre, hij is mss wel de beste producer die nu nog leeft. Ik persoonlijk heb weinig met tupac, zijn beats zijn doodsaai en dat mis ik wel een beetje, een goede beat. omg zie je dan niet dat eminem 2pac wil na doen en denk is na hoeveel mensen zijn nog fan van 2pac heel veel terwijl hij al dood is en eminem die nog leeft heeft minder fans dan hem dus vind ik hem beter en de meeste ook ja man hij wilt hem na doen en dan nog:meer fans wilt niet zeggen dat hij beter is. micheal jackson heeft ook meer fans dan 2pac maar liefhebbers van rap vinden hem waarschijnlijk toch niet beter daardoor hoor. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 2pac blijfr voor mij nummer 1 en niet net als die rappers die alleen geld willen krijgen voor hun geen eens goed afgemaakte liedjes zoals eminem en lil wayne en 50cent alemaal wannabe 2pacs wat een opmerking zeg, waarmee dacht je dat tupac zijn brood verdiende? En eminem slecht noemen is net zoiets als een fiat panda sneller noemen als een ferrari, slaat ook nergens op. Eminem heeft de beats van dr. dre, hij is mss wel de beste producer die nu nog leeft. Ik persoonlijk heb weinig met tupac, zijn beats zijn doodsaai en dat mis ik wel een beetje, een goede beat. omg zie je dan niet dat eminem 2pac wil na doen en denk is na hoeveel mensen zijn nog fan van 2pac heel veel terwijl hij al dood is en eminem die nog leeft heeft minder fans dan hem dus vind ik hem beter en de meeste ook op die post is maar 1 antwoord mogelijk: fail Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 omg zie je dan niet dat eminem 2pac wil na doen en denk is na hoeveel mensen zijn nog fan van 2pac heel veel terwijl hij al dood is en eminem die nog leeft heeft minder fans dan hem dus vind ik hem beter en de meeste ook Je baseert je op hoeveel fans iemand heeft? Dat is gewoon dom, dus jij kiest een artiest enkel en alleen maar omdat hij meer fans heeft? Ga je gang, daarbij vind ik Eminem zovele keren beter dan 2Pac. Of hij hem nu na doet of niet, zo kan je uiteindelijk iedereen in het rapwereldje beschuldigen dat ze mekaar plagieren... Niks tegen 2Pac maar Eminem is beter . Reageren
Pesimist Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 omg zie je dan niet dat eminem 2pac wil na doen en denk is na hoeveel mensen zijn nog fan van 2pac heel veel terwijl hij al dood is en eminem die nog leeft heeft minder fans dan hem dus vind ik hem beter en de meeste ook Je baseert je op hoeveel fans iemand heeft? Dat is gewoon dom, dus jij kiest een artiest enkel en alleen maar omdat hij meer fans heeft? Ga je gang, daarbij vind ik Eminem zovele keren beter dan 2Pac. Of hij hem nu na doet of niet, zo kan je uiteindelijk iedereen in het rapwereldje beschuldigen dat ze mekaar plagieren... Niks tegen 2Pac maar Eminem is beter . ok wat jij wil maar eminem die een neger wil nadoen met zn neppe afgezakte broek hij kan het gewoon niet ok:dans: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) Jep, daarom dat de meeste leden hier dus ook vinden dat Eminem één van de beste rappers is, dat feit kun je toch niet tegenspreken? Het is trouwens best racistisch om te zeggen dat Eminem een neger wilt nadoen, alsof je duszegt dat rappen enkel mag worden gedaan door zwarten... Bewerkt: 24 maart 2010 door Hearv94 Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 omg zie je dan niet dat eminem 2pac wil na doen en denk is na hoeveel mensen zijn nog fan van 2pac heel veel terwijl hij al dood is en eminem die nog leeft heeft minder fans dan hem dus vind ik hem beter en de meeste ook Je baseert je op hoeveel fans iemand heeft? Dat is gewoon dom, dus jij kiest een artiest enkel en alleen maar omdat hij meer fans heeft? Ga je gang, daarbij vind ik Eminem zovele keren beter dan 2Pac. Of hij hem nu na doet of niet, zo kan je uiteindelijk iedereen in het rapwereldje beschuldigen dat ze mekaar plagieren... Niks tegen 2Pac maar Eminem is beter . ok wat jij wil maar eminem die een neger wil nadoen met zn neppe afgezakte broek hij kan het gewoon niet ok:dans: jaja tuurlijk, rappen is alleen voor negers, fucking racist. als jij ergens geen verstand van hebt houd dan je mond dicht aub, je lijkt net een wijf, regels tekst zonder werkelijk nuttige inhoud Reageren
Pesimist Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 omg zie je dan niet dat eminem 2pac wil na doen en denk is na hoeveel mensen zijn nog fan van 2pac heel veel terwijl hij al dood is en eminem die nog leeft heeft minder fans dan hem dus vind ik hem beter en de meeste ook Je baseert je op hoeveel fans iemand heeft? Dat is gewoon dom, dus jij kiest een artiest enkel en alleen maar omdat hij meer fans heeft? Ga je gang, daarbij vind ik Eminem zovele keren beter dan 2Pac. Of hij hem nu na doet of niet, zo kan je uiteindelijk iedereen in het rapwereldje beschuldigen dat ze mekaar plagieren... Niks tegen 2Pac maar Eminem is beter . ok wat jij wil maar eminem die een neger wil nadoen met zn neppe afgezakte broek hij kan het gewoon niet ok:dans: jaja tuurlijk, rappen is alleen voor negers, fucking racist. als jij ergens geen verstand van hebt houd dan je mond dicht aub, je lijkt net een wijf, regels tekst zonder werkelijk nuttige inhoud ?? ahhhhhhhhhahahahahah waarom zou ik nou een racist willen zijn ???? en jij moet niet zo veel praten ik heb ook leuken liedjes van eminem gehoord maar het is toch mijn mening dus als jij nou is je mond wilt houden:Y Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 kom dan met een argument ipv onzin gaan zitten lullen. Jij bent dan net zo hard wannabe als hem, want het is ten slotte neger muziek... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 omg zie je dan niet dat eminem 2pac wil na doen en denk is na hoeveel mensen zijn nog fan van 2pac heel veel terwijl hij al dood is en eminem die nog leeft heeft minder fans dan hem dus vind ik hem beter en de meeste ook Je baseert je op hoeveel fans iemand heeft? Dat is gewoon dom, dus jij kiest een artiest enkel en alleen maar omdat hij meer fans heeft? Ga je gang, daarbij vind ik Eminem zovele keren beter dan 2Pac. Of hij hem nu na doet of niet, zo kan je uiteindelijk iedereen in het rapwereldje beschuldigen dat ze mekaar plagieren... Niks tegen 2Pac maar Eminem is beter . ok wat jij wil maar eminem die een neger wil nadoen met zn neppe afgezakte broek hij kan het gewoon niet ok:dans: jaja tuurlijk, rappen is alleen voor negers, fucking racist. als jij ergens geen verstand van hebt houd dan je mond dicht aub, je lijkt net een wijf, regels tekst zonder werkelijk nuttige inhoud ?? ahhhhhhhhhahahahahah waarom zou ik nou een racist willen zijn ???? en jij moet niet zo veel praten ik heb ook leuken liedjes van eminem gehoord maar het is toch mijn mening dus als jij nou is je mond wilt houden:Y jij zegt toch nergens dat jij een racist wilt zijn? overigens vind ik rap troep,ik hou er gewoon niet van. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 ok wat jij wil maar eminem die een neger wil nadoen met zn neppe afgezakte broek hij kan het gewoon niet ok:dans: En alsnog is hij weet-ik-veel-hoeveel-keer succesvoller dan jij, auw! En hoe kom je er in godsnaam bij dat hij 2pac na wilt doen, luister jij wel naar zijn teksten of begrijp je ze gewoon nog niet? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Jij bent dan net zo hard wannabe als hem, want het is ten slotte neger muziek... Domheid? Muziek kinders, is iets waarvan je houd of niet houd. Daarmee doel ik op de genre's die bij muziek zijn ingedeeld. Echter word er door bepaalde mensen een verkeerde indruk gelegd, dat bepaalde genre's (bv hiphop) uitsluitend voor een bepaalde bevolkingsgroep is bestemd (dat concludeer ik uit bovenstaande quote). Wat men echter vergeet of simpelweg niet snapt, is dat muziek (dus ook hiphop) universeel is, en NIET ras/kleur/ leeftijdsgebonden of wat dan ook is. Simpel gezegd, je lust iets of je lust iets niet. Zo is het dus ook met muziek. Niks "negermuziek", muziek is universeel. Maar het begint een beetje een discussie te worden die verre van het topic losstaat. Jammer. Zeer jammer. Reageren
Pesimist Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 ok wat jullie willen ben zoiezo geen racist ik stop voor dat het uit de hand gaat lopen Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Tupac was zeker goed, alleen heb ik het niet zoveel geluisterd. Ik vond Eminem veel leuker om te horen, misschien omdat ie blank is. Wat overigens niks uitmaakt. Maar bijna alle rappers zijn zwart. (die van VS) En dan vind ik Eminem nog steeds de beste. Sowieso omdat zijn teksten goud zijn. Maar ik snap niet dat veel mensen zeggen (in Nederland vooral) "Lil Wayne is de beste rapper" Dan kan ik wel janken.. Snap niet hoe ze erbij komen Reageren
Pesimist Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) ja eminem heeft ook wel een paar goeie tracks maar kijk is naar de teksten van 2pac die boren gewoon een gat in je lichaam zo hard Bewerkt: 25 maart 2010 door musii42 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.