benhelsloot Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 heeft iemand tips voor sneller graan en de shit te krijgen hoe vermoord je die *** rat eigenlijk hij vreet alles op >>> Door GTA-Sheep: Ook afgekort stellen we geen prijs op dodelijke ziektes....<<< Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 (bewerkt) De rat zal wel sterven nadat je bescherming er op zit, dan zal je wel een stormvloed van aanvallen binnenkrijgen Maar je zal enkel winnen met de tijd, je kan die dingen niet forceren, ik heb het ook gespeeld, ik kan het weten... Bewerkt: 1 oktober 2009 door Hearv94 Reageren
benhelsloot Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 maar mijn graan gaat steeds lager hoe kan dat ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 maar mijn graan gaat steeds lager hoe kan dat ? Omdat de gebouwen die je maakt Graan gebruiken, dus voor je bouwt moet je je grondstoffen omhoog doen . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 ik vind het spel lastig en duurt lang zijn er soort cheats voor meer stuff en tijd inkorten ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 ik vind het spel lastig en duurt lang zijn er soort cheats voor meer stuff en tijd inkorten ? Ik heb het meer dan een half jaar gespeelt en ben nooit echt groot geworden, geduld is een mooie deugd weet je . Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 op internet staan allemaal cheats en scripts hoe krijg je die ? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Travian is een online spel dat constant wordt geüpdate en een crew heeft. Dus als er al cheats zijn, zullen deze vrij snel niet meer werken (door updates) en als je ze dan toch weet te gebruiken zul je aangepakt worden (door de crew). Ikzelf heb het ook gespeeld, ik had na driekwart jaar 15 dorpen en was een aardig grote speler, dankzij de bescherming van een nog veel grotere speler. Het idee is dat je in dezelfde alliantie als je omgeving terechtkomt, maar dat lukt lang niet altijd. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik speel nu op S6.Nl. Draai lekker mee. Je moet geduld hebben in dit spel maar ook zeker een portie geluk. Het gebruik van Scripts kan ik je afraden. Maar dat is natuurlijk ieder voor zichzelf. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 welke stam is het beste en snelste ? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 welke stam is het beste en snelste ? Er is geen stam het snelst of het beste: Het ligt een beetje aan je speelstyle welke stam het beste bij je past. Germanen -> Aanvallende stam zeer geschikt voor agressieve spelers Galliers -> Defensieve stam en zeer geschikt voor verdedigende spelers Romeinen -> All round. Zeer gechikt voor beginnende spelers of spelers die geen vaste manier van spelen hebben. De romeinen ontwikkelen in het begin wel traag maar dit verdient zich later zeer zeker terug. Reageren
FGras Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 ik had t gespeeld, maar na de vakantie was mijn account ineens weg... shitty spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.