lammegoedzak Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 kvond het nie zo meteen hier op't forum, sorry dus als het al gevraagd is ergens. kheb gedaan met cleo, maar nu zou ik een deel voertuigen willen veranderen. moet ik nu nog eerst downgraden of kan ik zonder iets te doen via imgtool voertuigen gaan veranderen? Reageren
Syprus Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 kvond het nie zo meteen hier op't forum, sorry dus als het al gevraagd is ergens.kheb gedaan met cleo, maar nu zou ik een deel voertuigen willen veranderen. moet ik nu nog eerst downgraden of kan ik zonder iets te doen via imgtool voertuigen gaan veranderen? Zolang je versie 1.0 hebt van GTA San Andreas, kun je gerust een nieuw voertuig installeren. Je kunt ook gewoon CLEO gebruiken en een voertuig installeren tegelijk. Maar als je versie 2.0 van San Andreas hebt kun je geen mods installeren, hoe dit zit met CLEO en 2.0 weet ik niet maar volgens mij moet je daar ook 1.0 voor hebben. Om te kunnen weten welke versie je hebt kijk je onderin het main menu van San Andreas. Reageren
lammegoedzak Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 kvond het nie zo meteen hier op't forum, sorry dus als het al gevraagd is ergens.kheb gedaan met cleo, maar nu zou ik een deel voertuigen willen veranderen. moet ik nu nog eerst downgraden of kan ik zonder iets te doen via imgtool voertuigen gaan veranderen? Zolang je versie 1.0 hebt van GTA San Andreas, kun je gerust een nieuw voertuig installeren. Je kunt ook gewoon CLEO gebruiken en een voertuig installeren tegelijk. Maar als je versie 2.0 van San Andreas hebt kun je geen mods installeren, hoe dit zit met CLEO en 2.0 weet ik niet maar volgens mij moet je daar ook 1.0 voor hebben. Om te kunnen weten welke versie je hebt kijk je onderin het main menu van San Andreas. nou eh, dat wist ik eigenlijk al...'k heb versie 2 en cleo werkt (compact exe) maar ik heb het originele exe bestand vervangen (backup wel gemaakt ervan). nu wou ik gewoon weten; moet ik om voertuigen te gaan installeren nu eerst nog downgraden of hoe werkt dat? moet toch op een of andere manier lukken eh, niet? Reageren
Beagle Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Om voertuigen gemakkelijk te installeren moet je downgraden, ja. Er is een tutorial over hoe dat moet met 2.0, alleen is dit véél meer werk en meer dan dat kan je niet modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.