JoshTheBoss Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 halloo, dit is mn 2de signature!! rate hem, geeft tips enzovoort! groet , Josh Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 ik vind hem wel mooi,ik kan het helaas niet raten want ik heb echt geen verstand van dit soort dingen dus ik weet ook niet of hij erg makkelijk te maken is of dat het best moeilijk is. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 @thegodfather91 Je hoeft er geen verstand van te hebben om een mening over te geven. Ontopic: Goed geprobeerd, maar ik vind hem niet heel erg mooi. Vooral de tekst past er niet bij, maar daar hebben beginners altijd moeite mee. En al helemaal je naam rechts onderin zie je nauwelijks,die is veel te klein. De render rechts is te ver geblend, je ziet de schutter niet meer. Ook vind ik het wazige effect niet echt super. Voor de rest mooi. Vooral voor een beginner. 6/10 Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 @thegodfather91Je hoeft er geen verstand van te hebben om een mening over te geven. Ontopic: Goed geprobeerd, maar ik vind hem niet heel erg mooi. Vooral de tekst past er niet bij, maar daar hebben beginners altijd moeite mee. En al helemaal je naam rechts onderin zie je nauwelijks,die is veel te klein. De render rechts is te ver geblend, je ziet de schutter niet meer. Ook vind ik het wazige effect niet echt super. Voor de rest mooi. Vooral voor een beginner. 6/10 okk thnx, deze tips zal ik zeker in mijn achterhoofd houden als ik aan mn volgende werk begin! Reageren