JoshTheBoss Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 halloo, dit is mn 2de signature!! rate hem, geeft tips enzovoort! groet , Josh Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 ik vind hem wel mooi,ik kan het helaas niet raten want ik heb echt geen verstand van dit soort dingen dus ik weet ook niet of hij erg makkelijk te maken is of dat het best moeilijk is. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 @thegodfather91 Je hoeft er geen verstand van te hebben om een mening over te geven. Ontopic: Goed geprobeerd, maar ik vind hem niet heel erg mooi. Vooral de tekst past er niet bij, maar daar hebben beginners altijd moeite mee. En al helemaal je naam rechts onderin zie je nauwelijks,die is veel te klein. De render rechts is te ver geblend, je ziet de schutter niet meer. Ook vind ik het wazige effect niet echt super. Voor de rest mooi. Vooral voor een beginner. 6/10 Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 @thegodfather91Je hoeft er geen verstand van te hebben om een mening over te geven. Ontopic: Goed geprobeerd, maar ik vind hem niet heel erg mooi. Vooral de tekst past er niet bij, maar daar hebben beginners altijd moeite mee. En al helemaal je naam rechts onderin zie je nauwelijks,die is veel te klein. De render rechts is te ver geblend, je ziet de schutter niet meer. Ook vind ik het wazige effect niet echt super. Voor de rest mooi. Vooral voor een beginner. 6/10 okk thnx, deze tips zal ik zeker in mijn achterhoofd houden als ik aan mn volgende werk begin! Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Ik moet ook zeggen dat ik het niet echt een super signature vind. Je hebt het tenminste geprobeerd en dat is natuurlijk altijd een stap in de goede richting. Je hebt aan de linkerkant een stuk van de soldaten die erg goed zichtbaar is en uitkomt, maar helaas heb je een tool gevonden in photoshop die ik persoonlijk niet had gebruikt. Hierdoor heb je in mijn mening de hele signature verpest. Om het gelijk maar eerlijk te zeggen. Het geweer aan de rechterkant geeft toch nog wel wat sfeer aan de rechterkant, maar het totaal plaatje vind ik niet echt mooi. Ik zou verder wel zeggen ga zo door, met spelen etc met photoshop leer je het vanzelf. 4/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.