ikt Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Hallo Ik ken iemand die Windows 7 niet nodig heeft, ik mag zijn upgrade coupon lenen. Maar mijn computer is net 3 weekjes voor de datum gekocht, kan ik mijn computer met die coupon Windows 7 Home Premium krijgen? Reageren
Ophion Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Als ik het goed heb zal dit geen probleem zijn. Windows kan niet kijken wanneer je hardware gekocht is, en zal het geen probleem opleveren naar mijn idee Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 (bewerkt) ... Bewerkt: 18 oktober 2009 door Woetsha Reageren
ikt Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Als ik het goed heb zal dit geen probleem zijn.Windows kan niet kijken wanneer je hardware gekocht is, en zal het geen probleem opleveren naar mijn idee Maar als je upgrade vanuit Vista dan kan Windows wel weten wanneer je Vista hebt geïnstalleerd. Ik weet niet of ze het checken of niet, maar ik denk dat het gewoon zou moeten lukken. Mijn Vista is al een keer opnieuw geïnstalleerd. En geactiveerd in september. Ik ben eerder bezorgd dat hij ziet dat mijn computer voor de release werd verkocht. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 moet geen probleem zijn. Maar upgraden duurt vrij lang heb ik gelezen. ik heb even de link gevonden hier is hij Reageren
ikt Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 http://www.medion.com/windows7/html/nl.html Ze leveren toch een CD als het goed is? :3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.