onbekendeIV Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 mijn ouders zijn van plan om een nieuwe pc te kopen en hadden een uit de aldi folder op het oog, ze willen hem alleen voor internet, foto's en opslag gebruiken. ik vroeg me af... kan ik hier ook games op spelen? intel core 2 quad Q 8300 2.5ghz 4mb Chache nvidia geforce GT220 DX10 1GB 4gb DDR2 640GB hard disk voor 500euro is het wat? (deze staat in de nieuwe aldi folder op 7oktober) Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Een game op z'n tijd kan wel daarop. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Wat is een Nvidea GT220? Die naamswijzigingen zijn alleen goed om mensen te verwarren.. Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Wat is een Nvidea GT220? Die naamswijzigingen zijn alleen goed om mensen te verwarren.. Het is allemaal low end spul, maar anders dan andere kaarten van nVidia is dit een compleet nieuwe kaart met DX10.1 ondersteuning en een 40nm chip. Maar veel schiet je er niet mee op, GTA IV zal lastig gaan draaien. Reageren
QinX Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 mijn ouders zijn van plan om een nieuwe pc te kopen en hadden een uit de aldi folder op het oog, ze willen hem alleen voor internet, foto's en opslag gebruiken. ik vroeg me af... kan ik hier ook games op spelen?intel core 2 quad Q 8300 2.5ghz 4mb Chache nvidia geforce GT220 DX10 1GB 4gb DDR2 640GB hard disk voor 500euro is het wat? (deze staat in de nieuwe aldi folder op 7oktober) Het is een leuk ding voor wat die doet. Maar persoonlijk zou ik dan kijken voor een goedkoper systeem want voor 500 euro kun je heel wat meer krijgen. Als ik je advies mag geven gezien de wensen. Neem een Dualcore CPU, snel genoeg voor alles en goedkoper. Neem 4GB geheugen. Heb je genoeg aan voor Vista/Windows 7 Voor de opslag zou ik dan 2 schijven nemen, 1 van 250GB of minder voor je OS en 1 van 500GB en meer voor je opslag. Geld wat overblijft steken in een goede grafische kaart. Je kunt het dan online samenstellen maar ik verwacht dat je dit ook wel kunt vinden kant en klaar in de winkel(op goede grafische kaart na) Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 (bewerkt) Heb jij of ken jij iemand die PC's kan assembleren. Want dat is dit wel wat leuk voor jou en je familie: Zo ga je ze in de winkel niet vinden. EDIT: Hier een zeer goede én uitgebreide "Bouw je eigen PC tutorial" van onze grote vriend Koen, van hardware.info: klik. Bewerkt: 1 oktober 2009 door Sprunk Reageren
QinX Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik heb er ook nog 1tje gemaakt Maar dan gebaseerd op AMD. Als een Quadcore te veel is in jouw ogen kun je ook nog een Dualcore nemen die kost bij Azerty € 50,16. Dan spaar je dus bijna 100 euro uit op die uit de winkel maar je krijgt veel evenwichter systeem terug. Klik hier voor Winkellijst Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Wat is een Nvidea GT220? Die naamswijzigingen zijn alleen goed om mensen te verwarren.. Het is allemaal low end spul, maar anders dan andere kaarten van nVidia is dit een compleet nieuwe kaart met DX10.1 ondersteuning en een 40nm chip. Maar veel schiet je er niet mee op, GTA IV zal lastig gaan draaien. en dit dan Reageren
QinX Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Wat is een Nvidea GT220? Die naamswijzigingen zijn alleen goed om mensen te verwarren.. Het is allemaal low end spul, maar anders dan andere kaarten van nVidia is dit een compleet nieuwe kaart met DX10.1 ondersteuning en een 40nm chip. Maar veel schiet je er niet mee op, GTA IV zal lastig gaan draaien. en dit dan Heb je de comments ook gelezen. Alles op high maar wel op een resolutie van voor de 21e eeuw. De PC die wij als advies geven zijn veel beter. en goedkoper. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Ja die vrolijke jongeman kan wel zeggen dat hij het met een GT 220 speelt maar dat betekend nog niet dat hij het ook daarmee doet. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik heb er ook nog 1tje gemaakt Maar dan gebaseerd op AMD.Als een Quadcore te veel is in jouw ogen kun je ook nog een Dualcore nemen die kost bij Azerty € 50,16. Dan spaar je dus bijna 100 euro uit op die uit de winkel maar je krijgt veel evenwichter systeem terug. Klik hier voor Winkellijst ok met deze kun je ook de nieuwste spellen wel spellen? Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Oh jawel, maar niet op high. Maar medium gaat echt wel lukken. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Oh jawel, maar niet op high. Maar medium gaat echt wel lukken. ok, nog ff met me ouders overleggen en dan zien we het wel. Reageren
QinX Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Oh jawel, maar niet op high. Maar medium gaat echt wel lukken. Nieuwste spellen inderdaad niet. Maar heel veel spellen wel. Zie de volgende 2 reviews over deze kaart van Limbolander(1xHD4770) en QinX(ik met 1x en 2xHD4770) Review van Limbolander Review van QinX Reageren
Limbolander Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 (bewerkt) de hd4870 is ook al voor 99 euro verkrijgbaar, bij alternate weet ik zo uit me hoofd, maar dan zul je wat meer moeten investeren in de voeding. Bewerkt: 2 oktober 2009 door Limbolander Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.