WaRioRZ Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 (bewerkt) Ik vroeg me nu af, welke van deze 2 videokaarten is nu beter: Asus ENGTS250 DK/DI/1GD3 of Asus ENGTS250 DI/1GD3 Betaal je nu meer voor dat DK???? Bewerkt: 2 oktober 2009 door WaRioRZ Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 de 2e is beter, hogere kloksnelheden Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 de 2e is beter, hogere kloksnelheden Maar kan je mij dan ook vertellen, waar DK voor staat? Hij zal niet voor niets duurder zijn? Reageren
QinX Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 de 2e is beter, hogere kloksnelheden Maar kan je mij dan ook vertellen, waar DK voor staat? Hij zal niet voor niets duurder zijn? Heel simpel. De koeling van de DK is beter hierin zitten meer heatpipes en meer koelvinnen. Meer metaal is duurder dus is de kaart ook duurder. Hierdoor is de kaart wel koeler en stiller dan de andere. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Oké dankjewel Dus hij is beter overclockbaar of niet? Maar wel minder goed dan die andere dan of niet? Reageren
QinX Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Oké dankjewel Dus hij is beter overclockbaar of niet? Maar wel minder goed dan die andere dan of niet? Door de betere koeler is hij misschien iets beter over te clocken. Maar erg ver ga je met beide niet komen denk ik. Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Wil je een GTS250 om te overclocken? Want dan is deze heel interessant voor je: klik Reageren
QinX Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Wil je een GTS250 om te overclocken? Want dan is deze heel interessant voor je: klik Voor die prijs kun je beter voor een HD4870 gaan die heb je bij alternate nu in de aanbieding HD4870 voor 99 eurotjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.