bas728 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) ik ben al zelf heel ver ik wil me gasi is leuker verandere en het spel boorden en andere dingen anders makken dan bleeft het tog anders dan de andere en heeft er ook iemand voertuigen voor me Bewerkt: 10 juni 2005 door bas728 Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 hoe kunnen er nu voertuigen mods zijn als hij net 2 dagen uit is :huh: de eerste mod is overigens van PatrickW je kan hem vinden op gtagames.nl Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Eehm vriend, dit moet je in gta modding topic posten niet in het leden forum Bewerkt: 11 juni 2005 door Mr.Yo Reageren
T@rget Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 ik ben al zelf heel ver ik wil me gasi is leuker verandere en het spel boorden en andere dingen anders makken dan bleeft het tog anders dan de andere en heeft er ook iemand voertuigen voor me Oh ja duidelijk :hehe: Ik snap je verhaal niet even editen maby? Reageren
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 deze topic past niet echt in dit forum categorie he? Reageren
Eclipse Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Ten 1e: Zou je a.u.b eens zonder al te veel spelfouten willen typen en met leestekend a.u.b. Ten 2e: Skins kan je wel al maken met de txd editor. Ten 3e: Auto's kunnen nog niet gemaakt worden omdat het bestandsformaat van die auto's nog uitgezocht moet worden. Missionmods kunnen wel al gemaakt worden want de missionbuilder voor de ps2 kan je gebruiken voor de pc versie. Er zijn namelijk maar 2 opcodes veranderd. Reageren
LouNGeR Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Waarom zegt iedereen dat skins maken kan met de TXD editor, tis al eerder gezegt, het spel crashed gewoon ookal maak je een klein streepje op ze neus of whatever. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Ik heb m'n eerst texture voor een tank gemaakt, kijk maar in Modding General, dus je kan best goed texturen hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.