Jump to content

Casemod: Antec Three Hundred


Exoit

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil binnenkort als ik mijn nieuwe PC binnen heb een casemod doen met de Antec Three Hundred. Alleen heb ik geen goede ideeën, en weet ik niet waar ik mijn spul wil/ga kopen. Heeft iemand hier verstand/ideeën voor mijn casemod. En weet iemand waar ik goed casemod spul kan kopen?

Wat ik in ieder geval wil is:

Side Window

Neon licht

Nou brand maar los jongens!

Mvg,

Exoit!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik wil binnenkort als ik mijn nieuwe PC binnen heb een casemod doen met de Antec Three Hundred. Alleen heb ik geen goede ideeën, en weet ik niet waar ik mijn spul wil/ga kopen. Heeft iemand hier verstand/ideeën voor mijn casemod. En weet iemand waar ik goed casemod spul kan kopen?

Wat ik in ieder geval wil is:

Side Window

Neon licht

Nou brand maar los jongens!

Mvg,

Exoit!

Als je geen idee hebt om te casemodden moet je het niet doen vind ik persoonlijk. Neonlichten erin is niet moeilijk gewoon 1 of 2 CCFLs van je gewenste kleur bestellen en klaar.

Een side window is gewoon een kwestie van plexieglas bestellen. Een gat maken dat kleiner is dan je plexieglas en dan door beiden op de juiste plaats gaten boren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen idee hebt om te casemodden moet je het niet doen vind ik persoonlijk. Neonlichten erin is niet moeilijk gewoon 1 of 2 CCFLs van je gewenste kleur bestellen en klaar.

Een side window is gewoon een kwestie van plexieglas bestellen. Een gat maken dat kleiner is dan je plexieglas en dan door beiden op de juiste plaats gaten boren.

Ik wou daarnet nog hetzelfde posten. Casemodding moet je doen als je inspiratie hebt, anders is het gewoon 'je kast wat modificeren'. Side windows kan je zo wel kopen voor je case denk ik, da's er gewoon inschuiven en klaar. Ook fans zijn niet echt moeilijk.

Nou ja, je doet maar hoor. Het kan zeker een mooi resultaat opleveren, en mijn steun heb je. Maar het is nu ook niet het origineelste dat ik al heb langs zien komen.

Alleszins: succes ermee! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wil eigenlijk mijn Cosmos 1000 gaan modden maar daar is die te duur voor :'(. Ga binnenkort wel een Sidepanel kopen zodat ik mijn Waterkoeling kan showen. Misschien ook wat UV lampjes erin. Maar dan wil ik het wel speciaal en vooral goed doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

pc modding is een duure grap dus bedenk goed wat je er in en wat eromheen bouwt.

cooling en power is belangrijk als je veel toeters en bellen wil gebruiken.

en ja google eens wat rond voor de mogelijkheden genoeg aan pc modding sites en stuff

de site waar ik zelf lid van bent word hier niet weergegeven dus kan die er niet bij zetten

alleen heb al een paar maanden niet veel meer gedaan aan pc modding..

MEDAL2217.jpg

DE PC is nog in Verbouwen dus heb nog geen inside Pics maar komen er aan

: Zover Pas 2 x 30 cm lichtbars ingebouwt ,

( moet alleen nog wachten op me metal en glasplaten voor de juiste plek ze vast te bouwen ( USB Muis Licht Mat )

( Heb nog hellaas slechte fototjes maar moet nog een nieuwe cameratje kopen voor dit de webcam kan die kleuren niet allemaal aan (15 colors) Mix Master II ( USB) ( 2 x 14-poorts USB 2.0 )

( USB Webcam NX Ultra)( USB Logictech Mx 510 Optical Muis)

( USB Logitech Media Keyboard) (Techsolo Multiemedia Keyboard & Optical Mouse Blue Lichtning tkm-220)

& Logitech G15

( 4 x Meteor Lights Blue )

12 Fans 8xBlue Cool BLue 2xRed Cool 2x 12 inch Blue Cool

CoolDrive (Lhd-v04) (Lhd-v06) ,

Coolmusketeer II (7 Flashing Colors)

en me mod pc is niet deze pc waar ik nu op zit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is meer eigenlijk een soort pimp. En ik dacht als mensen nou hele goede ideeën hadden kon ik misschien een casemod maken. Maar wat ik wil zijn gewoon Colt cathode's, Function Panel (weet iemand een goede?), wat vette fans (heb ik al bij de hand) en natuurlijk een Side Window.

Als je gaat kijken voor function panels moet je zeker de NZXT Sentry in overweging nemen. Heb hem zelf ook.

Zie volgende plaatje.

DSC01337.png

Als die te duur is voor je moet je even hier kijken.

Hardware.info Vergelijkings test

Hier zit de perfecte wel tussen voor jouw :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen idee hebt om te casemodden moet je het niet doen vind ik persoonlijk. Neonlichten erin is niet moeilijk gewoon 1 of 2 CCFLs van je gewenste kleur bestellen en klaar.

Een side window is gewoon een kwestie van plexieglas bestellen. Een gat maken dat kleiner is dan je plexieglas en dan door beiden op de juiste plaats gaten boren.

Hij wil toch op een idee komen om te casemodden, en hij vraagt hier of wij een idee hebben. Hierdoor krijgt hij ideeën en kan hij beginnen :Y .

ontopic: Ik denk dat dit al een behoorlijk goed gekoelde kast is, maar al die koeling heb je niet altijd nodig. Daarom is het misschien een leuk idee om er een fancontroller op te zetten. En als je kiest voor caselights, dan kun je ook fan´s bestellen met ledjes in die kleur. Staat altijd wel leuk. Je kunt er ook voor kiezen om het geluid terug te dringen of een leuk kleurtje er aan te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...