Jump to content

gta blokt HOE LOS IK DIT OP ?


valentijnh

Recommended Posts

Artefacts. De shaders van de schaduwen zijn sowieso al fucked up, dus er is iets niet goed met je kaart.

Zelfs op mijn GTX260 zien de schaduwen er barslecht uit, één van de dingen waar Rockstar is geflopt vind ik. :-( Maar buiten dat is er wel iets fout ja. :puh:

Heb je een goede case met goede airflow?

Link to comment
Delen op andere websites

Artefacts. De shaders van de schaduwen zijn sowieso al fucked up, dus er is iets niet goed met je kaart.

Zelfs op mijn GTX260 zien de schaduwen er barslecht uit, één van de dingen waar Rockstar is geflopt vind ik. :-( Maar buiten dat is er wel iets fout ja. :puh:

Heb je een goede case met goede airflow?

Klopt, met mijn SLi setup precies hetzelfde. Maar je kan zien dat ze nog veel slechter dan normaal zijn, aangezien die blokjes normaal niet voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry als ik dit zeg, maar dit is gewoon met paint gedaan?

t ziet er wel uit als paint maar het is helaas niet zo, als je hrt echt niet gelooft wil ik best ff een filmpje maken

Allereerst welkom op het forum. Heb je al een driver update gedaan voor je videokaart?

dank:D

en ja alles is up to date! ik heb ook gta opnieuw geinstalleert maar dat hielp ook niet.

maar met andere spellen gaat het wel goed........

wat kan ik nog doen?

alvast bedankt

valentijnh

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De schaduwen moet je op Very High zetten, dan ziet het er nog redelijk uit.

Dit is niet met paint gedaan. Achter de radar zit ook een blokje, wat met paint heel moeilijk te maken is. Bovendien gaan we ervanuit dat hij gewoon echt een probleem heeft.

@ TS: Ga met je videokaart terug naar de winkel, en vraag om een nieuwe

Link to comment
Delen op andere websites

Artefacts. De shaders van de schaduwen zijn sowieso al fucked up, dus er is iets niet goed met je kaart.

Zelfs op mijn GTX260 zien de schaduwen er barslecht uit, één van de dingen waar Rockstar is geflopt vind ik. :-( Maar buiten dat is er wel iets fout ja. :puh:

Heb je een goede case met goede airflow?

Ja bij mij ziet et er ook .......:@ uit met me Ati Radeon HD4870 X2 2gig en dat voor 470€ aan de videokaart :@

4 gig ddr3 werkgeheugen

intel deal core 3 ghz 3ghz e8400

p5q asus deluxe moederbord

Vista ultimate 32 bits

Lijkt mij geen rommel :)

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...