stratega Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 ik heb nu met een train limiter tool ervoor kunnen zorgen dat de saaie 3 wagon treinen omgetoverd werden naar een redelijke 15 carretjes lange trein..... ziet er al een stukje leuker uit maar..... de train limiter heeft ook een max limiet van 1 loco en 14 wagons... vraag 1: Is het mogelijk om er zelfs meer wagons van te maken zonder overdonderd te worden met bugs of glitches? vraag 2: hoe meer wagons je hebt hoe trager de trein rijdt, hoe kan ik ervoor zorgen dat hoeveel wagons ik ook heb de trein altijd net zo hard blijft rijden als een met maar 1 wagon? vraag 3: is er een mogelijkheid om in te stellen vanaf welke speed de trein ontspoort? extra koekjes voor zij die mij uit de brand helpen! Reageren
hippiebus Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 ik heb nu met een train limiter tool ervoor kunnen zorgen dat de saaie 3 wagon treinen omgetoverd werden naar een redelijke 15 carretjes lange trein.....ziet er al een stukje leuker uit maar..... de train limiter heeft ook een max limiet van 1 loco en 14 wagons... vraag 1: Is het mogelijk om er zelfs meer wagons van te maken zonder overdonderd te worden met bugs of glitches? vraag 2: hoe meer wagons je hebt hoe trager de trein rijdt, hoe kan ik ervoor zorgen dat hoeveel wagons ik ook heb de trein altijd net zo hard blijft rijden als een met maar 1 wagon? vraag 3: is er een mogelijkheid om in te stellen vanaf welke speed de trein ontspoort? extra koekjes voor zij die mij uit de brand helpen! 1. Wat voor soort mod is die tool? (cleo, programma of wat) Kun je die ook ff linken (Dan kan ik er naar kijken) 2. Bij de handling.dat kan je denk wel de max. snelheid aanpassen 3. geen flauw idee PS: volgens mij hoorde deze wel in overig hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.