Jump to content
Joriz

Nieuw The Ballad of Gay Tony filmpje!

Zojuist hebben we van Rockstar Games een nieuw filmpje ontvangen van Grand Theft Auto: Episodes Of Liberty City ontvangen waarin The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony zich zullen bevinden. In het filmpje worden Armando Torres en Henrique Bardas van The Ballad of Gay Tony enBrian Jeremy van The Lost and Damned kort voorgesteld.

Get the Flash Player to see this player.

The Ballad Of Gay Tony is te verkrijgen via Xbox Live voor € 19,90 of 1600 MS points. Maar de game is ook samen met de eerder uitgebrachte ‘The Lost And Damned’ in de winkel te koop voor €44,99, onder de naam ‘Episodes Of Liberty City’. Je hebt daarvoor geen Xbox Live nodig, geen hard drive, geen internet connection en zelfs geen GTAIV. Beide zijn verkrijgbaar vanaf 29 oktober. Op WikiGTA is nu al te lezen wat we tot nu toe weten over The Ballad of Gay TOny.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

En ik heb er geen spijt van dat ik een ps3 heb. Al deze uitbreidingen zijn wel heel leuk een aardig. Maar het is een kwestie van tijd voor deze ook op de pc en ps3 zullen komen ;) Daar komt bij dat ze dan ook veel goedkoper zijn geworden. Ik ben blij dat ik geen Xdoos heb. De hele buurt hoeft niet te horen dat ik een console aan heb staan. Om maar even een zacht uitgedrukt voorbeeld te noemen!

God was is dit een stom argument zeg. Inderdaad, de Xbox maakt geluid, in tegenstelling tot de PS3. De PS3 is ook gewoon een verbeterde versie van de Xbox. De Xbox kwam eerder uit, en de PS3 zag er precies 'tzelfde uit. MAAR, de PS2 kwam later, en dus had Sony de tijd om de negatieve dingen die ze hadden even weg te poetsen ;). Ik zou er helemaal niet zo trots op zijn, op wat Sony gedaan heeft hoor :N.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En ik heb er geen spijt van dat ik een ps3 heb. Al deze uitbreidingen zijn wel heel leuk een aardig. Maar het is een kwestie van tijd voor deze ook op de pc en ps3 zullen komen ;) Daar komt bij dat ze dan ook veel goedkoper zijn geworden. Ik ben blij dat ik geen Xdoos heb. De hele buurt hoeft niet te horen dat ik een console aan heb staan. Om maar even een zacht uitgedrukt voorbeeld te noemen!

God was is dit een stom argument zeg. Inderdaad, de Xbox maakt geluid, in tegenstelling tot de PS3. De PS3 is ook gewoon een verbeterde versie van de Xbox. De Xbox kwam eerder uit, en de PS3 zag er precies 'tzelfde uit. MAAR, de PS2 kwam later, en dus had Sony de tijd om de negatieve dingen die ze hadden even weg te poetsen ;). Ik zou er helemaal niet zo trots op zijn, op wat Sony gedaan heeft hoor :N.

Als ze echt zo goed zijn zorgen ze er meteen voor dat deze problemen er niet zijn. En dan nog Sony is gewoon goed. Juist daarom. Bedankt hoor, 't is maar dat je het zelf toegeeft. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

waarom zijn er nu nog steeds mensen die zo gaan praten over sony/rockstar/micrs :sst:

dit is nu al vanaf dat TLAD gepresenteert werd als XBOX ONLY :D:D

voor de 1000000000000 X koop een xbox 360 als je deze geweldige game wilt hebben :tu::dans:

ik denk dat de lezers van de forum op deze zielige praatjes niet meer zitten te wachten die al 10000000 X zijn verteld :zz::zz::zz:

vertel liever nuttige info :klap::eten:

sorry moest er gwn even uit :D:puh::*D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Jezus PS3'ers. de eerste 2 DLC's komen niet voor de PS3. de 3e en 4e wel en we kunnen de xbox in de toekomst ook nog uitlullen dat wij Agent hebben en beaterator.

okee wil je de bron geven waar je de info over de 3e en 4e dlc vandaan hebt :tu:

jullie krijgen dan wel agent en dat muziek ding

maar GTA blijft GTA :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De magie die ik heel erg voelde bij álle trailers van de Mainstory van GTA 4 (Niko Bellic) Ben ik heel erg kwijt geraakt in TBGT en TLAD. Ik vindt ze toch niet zo spectaculair als ik er echt over ga nadenken.

Ik begin mezelf zelfs af te vragen of ik TBGT wel moeten kopen... Helemaal nu Assassins Creed 2 vlak voor de deur staat.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ze echt zo goed zijn zorgen ze er meteen voor dat deze problemen er niet zijn. En dan nog Sony is gewoon goed. Juist daarom. Bedankt hoor, 't is maar dat je het zelf toegeeft. ;)

ja maar de controllers zuigen nog steeds harder en daarom heb ik liever een xbox met geluid en een lekkere controller dan een PS3 met een controller die helemaal niet fijn is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ja maar de controllers zuigen nog steeds harder en daarom heb ik liever een xbox met geluid en een lekkere controller dan een PS3 met een controller die helemaal niet fijn is.

Gelijk heb je en Sjorszzz, deze 2 DLC's komen niet naar de PS3, daarvoor is 50 miljoen wat veel voor.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Bedankt hoor, 't bewijst alleen maar dat jij een bril moet, of goed moet gaan lezen. Ik heb het over Sony, met hun gedoe met de PS3. Niet over Microsoft :duh: .

Jezus PS3'ers. de eerste 2 DLC's komen niet voor de PS3. de 3e en 4e wel en we kunnen de xbox in de toekomst ook nog uitlullen dat wij Agent hebben en beaterator.

Geef maar effe de info waar je dat van die 3e en 4e DLC's vandaan hebt :tu: .

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...