Jump to content

Nieuwe Kilometerteller


Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

He mensen...

Ik ben opzoek naar een Kilometerteller (alleen het plaatje) die verder gaat dan 80 KM/H (liefst tot 120 ;) ). Want mijn brommer (MotorHispania RX 2008 ) gaat ongeveer 115, maar ik weet het niet precies omdat het niet verder dan 80 gaat :7 .

Weet iemand waar ik zo'n plaatje kan kopen? Ik heb al op veel brommerfora gezocht maar niets gevonden :-(

:cya:

Nick

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, aan die scootertellers heb je geen kloot, die dingen wijken zó enorm af :duh: , zet maar eens een keer een GPS snelheid neer van je brommer ;) , dan weet je meteen hoe hard hij kan en kan je dan een KM teller zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, aan die scootertellers heb je geen kloot, die dingen wijken zó enorm af :duh: , zet maar eens een keer een GPS snelheid neer van je brommer ;) , dan weet je meteen hoe hard hij kan en kan je dan een KM teller zoeken

Ik heb welleens met GPS gereden, maar ik wil eigenlijk een KM-Teller die tot de 120 gaat :puh:

:)

Anders kan je een digi kopen? :)

Digitaal en analoog schelen niet zoveel, ik rijd 80 op mijn teller, naast mij rijdt een TZR met digitale teller en daar gaan we dan 75, dus die 5 KM/H... Ik wil het liefste zo'n plaatje hebben :)

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Alle soorten tellers kan je hier bestellen!

Coole site Dieko. Maar wat ik zoek is er niet op te vinden. :7 Ik bedoel dit: Je hebt een tellerplaatje. Die gaat maar tot 80, en op een gegeven moment zit ie weer bij de 0. Zo loopt ie door. Nu moet ik alleen het plaatje (Stuk papier) hebben die tot 120 gaat. Ik weet dat ie er is want ik zag er 1 op youtube ;) Maar ik kan hem nergens vinden :( ..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat die dingen niet los te verkrijgen zijn.

Ik heb het ook wel is gezien, maar dan hadden die mensen het zelf gemaakt.

Ah godver, maar doortekenen is geen optie voor mij, omdat er de Kilomerterstand tussen staat. Naja ik zoek nog verder, misschien vind ik er nog 1...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ach, aan die scootertellers heb je geen kloot, die dingen wijken zó enorm af :duh: , zet maar eens een keer een GPS snelheid neer van je brommer ;) , dan weet je meteen hoe hard hij kan en kan je dan een KM teller zoeken

Net heb ik met GPS gereden van mijn maat. Ik had het op mijn teller gelegd en vast gemaakt en zo een lange dijk uit gereden met niet echjt harde wind. 110, dus de teller wijkt maar ongeveer 5/10 kilometer af :D

Maar weet echt niemand zo'n plaatje te vinden? Ik krijg er geen gevonden :-(

Link to comment
Delen op andere websites

[vader modus aan] Je mag sowieso niet harder dan 45 kilometer per uur [vader modus uit]

Kan je het niet gewoon zelf maken? Glas er even af, rondje erin met een andere schaal en glas er weer in.....

Idd, evt. even de tellerpapier eruit halen en scannen, daarna met een tekenprogramma het verder tekenen, en het gedeelte waar de kilometerstand staat weglaten, of gewoon een streepje zetten dat daar weer 10km/u verder is, en waar wel weer ruimte is gewoon weer verder tellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...