Jump to content

Nieuwe Kilometerteller


Nick_Kerkwijk

Recommended Posts

Ik zag op google dit plaatje (Zo ziet mijn Dash er ook uit, alleen gaat de teller maar tot 80 dan.)

24pavcp.jpg

Dus hij bestaat toch wel...

En dat doortekenen wordt m ook niet, want het plaatje is geen papier voel ik net :(

Link to comment
Delen op andere websites

Maar, ik wil niet heel erg zeuren ofzo, zelf heb ik nog geen scooter/brommer en mijn fiets is niet waardig genoeg om zo'n ding erop te hebben maar, als je het plaatje verder tekent gaat die pijl toch alleen maar foute info geven? Zon pijl is toch gemaakt om te beginnen bij '0' en te eindigen bij '80'? En als je dan die 80 vervangt door '120' dat die dan al op 120 staat terwijl je nogmaar 80 rijd?

:$

Link to comment
Delen op andere websites

Maar, ik wil niet heel erg zeuren ofzo, zelf heb ik nog geen scooter/brommer en mijn fiets is niet waardig genoeg om zo'n ding erop te hebben maar, als je het plaatje verder tekent gaat die pijl toch alleen maar foute info geven? Zon pijl is toch gemaakt om te beginnen bij '0' en te eindigen bij '80'? En als je dan die 80 vervangt door '120' dat die dan al op 120 staat terwijl je nogmaar 80 rijd?

:$

Nee, zo werkt dat niet. De teller meet hoe snel jij gaat, en geeft dat op een manier door aan de pijl. Hoe harder je gaat, hoe verder de pijl gaat. Dus je zou in principe wel 200 kunnen gaan en dat je teller het gewoon blijft meten...

Maar ik wil graag alleen de teller, dus waar de pijl over gaat. Ik zou ook een nieuw dashboard ervoor willen kopen als het niet anders kan...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar, ik wil niet heel erg zeuren ofzo, zelf heb ik nog geen scooter/brommer en mijn fiets is niet waardig genoeg om zo'n ding erop te hebben maar, als je het plaatje verder tekent gaat die pijl toch alleen maar foute info geven? Zon pijl is toch gemaakt om te beginnen bij '0' en te eindigen bij '80'? En als je dan die 80 vervangt door '120' dat die dan al op 120 staat terwijl je nogmaar 80 rijd?

:$

Nee, zo werkt dat niet. De teller meet hoe snel jij gaat, en geeft dat op een manier door aan de pijl. Hoe harder je gaat, hoe verder de pijl gaat. Dus je zou in principe wel 200 kunnen gaan en dat je teller het gewoon blijft meten...

Maar ik wil graag alleen de teller, dus waar de pijl over gaat. Ik zou ook een nieuw dashboard ervoor willen kopen als het niet anders kan...

Lang leve de digitale teller van een TZR. Gewoon draadje doorknippen en hij gaat tot 180.

Mss kan je het eens vragen bij je motorhispania dealer?

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...