Nick_Kerkwijk Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik zag op google dit plaatje (Zo ziet mijn Dash er ook uit, alleen gaat de teller maar tot 80 dan.) Dus hij bestaat toch wel... En dat doortekenen wordt m ook niet, want het plaatje is geen papier voel ik net Reageren
moechy Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Koop toch gewoon die digitale van koso? Reageren
flippie13 Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Maar, ik wil niet heel erg zeuren ofzo, zelf heb ik nog geen scooter/brommer en mijn fiets is niet waardig genoeg om zo'n ding erop te hebben maar, als je het plaatje verder tekent gaat die pijl toch alleen maar foute info geven? Zon pijl is toch gemaakt om te beginnen bij '0' en te eindigen bij '80'? En als je dan die 80 vervangt door '120' dat die dan al op 120 staat terwijl je nogmaar 80 rijd? :$ Reageren
Skrooloose Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 als je een nauwkeurige snelheid wil zou ik er een fietsteller opzetten, een goeie heb je al voor een paar cent (alleen geen draadloze nemen, daar stoort je ontsteking op) Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 19 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Maar, ik wil niet heel erg zeuren ofzo, zelf heb ik nog geen scooter/brommer en mijn fiets is niet waardig genoeg om zo'n ding erop te hebben maar, als je het plaatje verder tekent gaat die pijl toch alleen maar foute info geven? Zon pijl is toch gemaakt om te beginnen bij '0' en te eindigen bij '80'? En als je dan die 80 vervangt door '120' dat die dan al op 120 staat terwijl je nogmaar 80 rijd? :$ Nee, zo werkt dat niet. De teller meet hoe snel jij gaat, en geeft dat op een manier door aan de pijl. Hoe harder je gaat, hoe verder de pijl gaat. Dus je zou in principe wel 200 kunnen gaan en dat je teller het gewoon blijft meten... Maar ik wil graag alleen de teller, dus waar de pijl over gaat. Ik zou ook een nieuw dashboard ervoor willen kopen als het niet anders kan... Reageren
moechy Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) Maar, ik wil niet heel erg zeuren ofzo, zelf heb ik nog geen scooter/brommer en mijn fiets is niet waardig genoeg om zo'n ding erop te hebben maar, als je het plaatje verder tekent gaat die pijl toch alleen maar foute info geven? Zon pijl is toch gemaakt om te beginnen bij '0' en te eindigen bij '80'? En als je dan die 80 vervangt door '120' dat die dan al op 120 staat terwijl je nogmaar 80 rijd? :$ Nee, zo werkt dat niet. De teller meet hoe snel jij gaat, en geeft dat op een manier door aan de pijl. Hoe harder je gaat, hoe verder de pijl gaat. Dus je zou in principe wel 200 kunnen gaan en dat je teller het gewoon blijft meten... Maar ik wil graag alleen de teller, dus waar de pijl over gaat. Ik zou ook een nieuw dashboard ervoor willen kopen als het niet anders kan... Lang leve de digitale teller van een TZR. Gewoon draadje doorknippen en hij gaat tot 180. Mss kan je het eens vragen bij je motorhispania dealer? Bewerkt: 20 oktober 2009 door moechy Reageren
Mr.Shemale Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Koop toch gewoon die digitale van koso? Sommigen(waaronder ik) vinden analoog mooier. Reageren
Skrooloose Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 dan zit er denkik niets anders een compleet andere teller te kopen... maar nauwkeurig zal een analoge nooit zijn, daarvoor moet je digitaal. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Njappes, ik ben erachter. Je hebt 2 soorten RX, de RX1 en de RX2, de oudere (RX1) heeft er 1 die tot 120 KM/h gaat. Reageren
Tomeken Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Mijn broer had nog zo enkele tellers liggen, maar we hebben ze bij het oud ijzer gesmeten omdat gij ze niet verkocht kreeg. En die gingen tot 120 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.