Jump to content

WaRioRZ's Crysis Island

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

WaRioRZ's Crysis Island

Hallo allemaal!

Al een tijdje werk ik aan een singleplayer eiland voor Crysis. Ik heb grootse plannen, en het moet een prachtige map worden. In dit topic vertel ik wat over wat ik heb en wat mijn plannen zijn. Ook komen er screenshots van wat ik al heb en vorderingen die ik maak komen er ook bij.

Wat kan je straks vinden op het eiland

- Bossen/Jungles

- (verlaten) dorpjes

- Enkele moeilijk te vinden objecten. Deze zijn op ludieke wijze verstopt.

- 1 grote moderne stad. Dit zal voornamelijk bestaan uit grote gebouwen. Civilians ga ik waarschijnlijk nog maken.

- Een mooi hooggelegen meer.

- Bergen

- Slimmere AI (dit zal het niet vermoeilijken, slechts realistischer maken :D)

Enkele screenshots

Ik heb ook al enkele screenshots gemaakt van wat ik al heb. Aan de details werk ik nog, maar zo krijg je wat een beeld. Voor de screenshots scroll je gewoon even naar beneden :sigaar:

editor2009100214574843.png

editor2009100214580809.png

editor2009100214583685.png

editor2009100214592300.png

editor2009100215015404.png

editor2009100214594260.png

editor2009100214595437.png

editor2009100215002146.png

editor2009100215004470.png

Tips en opmerkingen zijn altijd welkom!

Update volgt binnenkort..

Bewerkt: door WaRioRZ
Geplaatst:

Nu bevat het eiland ook een hoge waterval! Screenshots volgen later.. Ook heb ik de geluidseffecten gedeeltelijk toegevoegd. Het geeft meteen een stuk meer sfeer. Het is nog niet perfect.

Geplaatst:
Misschien is het niet helemaal netjes om zomaar ongevraagd MSN, PB of aanverwante gesprekken te kopieëren op het forum. Kan me tenminste voorstellen dat niet iedereen daar op zit te wachten. Ik heb de regels in de beginpost dan ook aangevuld met de volgende:
Gepost mogen worden slechts dié uitspraken die gedaan zijn op GTAForum of andere plaatsen die gewoon voor iedereen toegankelijk zijn en die iedereen had of heeft kunnen lezen. Dit betekent dat quotes uit bijvoorbeeld MSN-gesprekken, PB/PM-berichten of berichten uit afgesloten fora (SL,ML, Mod, etc) niet zijn toegestaan, ténzij met uitdrukkelijke toestemming door degene die gequote wordt......

Is dat nou jouw Quote vd Maand?

Een nieuwe qoute vd maand.

Vet gemaakt ik zou het niet zo goed kunnen als jou maar ik heb het spel ook niet me pc sucks ass veel succes verder.

Geplaatst:

ziet er goed uit,ik kan het denk ik niet maar heb ook geen zin om het te proberen want ik heb daar het geduld niet voor :puh:

Ziet er mooi uit! Alleen ik zou het hoogteniveau van het land iets variëren als je begrijpt wat ik bedoel. Nu ziet het er echt uit als één platte grond met bomen erop... wanneer je er wat heuveltjes in maakt ziet het er iets beter uit.

Anyway, keep up the good work! :tu:

Bewerkt: door paul007
Ziet er mooi uit! Alleen ik zou het hoogteniveau van het land iets variëren als je begrijpt wat ik bedoel. Nu ziet het er echt uit als één platte grond met bomen erop... wanneer je er wat heuveltjes in maakt ziet het er iets beter uit.

Anyway, keep up the good work! :tu:

Klopt, dat is nog wat ik moet doen. Dat zijn de details. Door die heuvels te maken krijg je meer variatie in de omgeving. Ik denk dat ik ook nog wat beesten maak. Moet nog even kijken hoe. Foto van de waterval komt er zo bij. Is ook nog under construction. En let nog niet om de kaalheid er omheen. Ben er nog niet aan toegekomen om dat op te vullen.

EDIT: Vanavond zijn de foto's er! Ben nog wat dingetjes tegengekomen die ik veranderen moet voordat ik screens maak.

EDIT II: 20:00 Staan de foto's er!

De waterval: Erg goed gelukt al zeg ik het zelf. De achtergrond is kaal, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen om dat op te vullen ^.^ Ook verder de omgeving bij de waterval is nog vrij kaal. Maar dit word straks al gauw natuurlijker!

Aanschouw! Mijn waterval (Ongeveer 175 meter hoog):

gtaforumwatervalscreen.png

Edit: Ai 2 minuten te laat :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ghehe 12 fps :')

Het lijkt net dat je waterval zweeft :').

Haha, jah dat komt omdat m'n videokaart naar de Kl***n is. Ben dan ook tijdelijk niet bezig. Het is erg vervelend om met een kut fps te werken :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...