lazcoste61 Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb denk ik per ongeluk 2 mods op elkaar geplaats zonder de vorige te verwijderen als ik het wil verwijderen komt er dit(zie link)en met refresh gebeurt er niks, en spel loopt heel vaak vast door dat... Hoe los ik het op? http://foto-uploaden.nl/zie/x5jfcau Bewerkt: 2 oktober 2009 door lazcoste61 Reageren
Donutdragon Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Heb je een backup gemaakt van je GTA San Andreas map voordat je ging mods ging instaleren? Reageren
lazcoste61 Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Heb je een backup gemaakt van je GTA San Andreas map voordat je ging mods ging instaleren? nee.... hoe moet dat en is toch niet nodig.. Reageren
Donutdragon Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Je kopieert gewoon de GTA SA map (C:\program files\rockstar games\gta san andreas). En plakt hem weer ergens anders. In jouw geval kun je dus niet je hele gta sa map terug zetten. Opnieuw installeren kan nog wel. Probeer dat eerst eens. Zorg dat je je user files behoud. Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Ga hem handmatig installeren. Handmatig installeren werkt als een condoom, 99% zekerheid. En de kans dat er een foutje ontsnapt is dus maar 1%. SAMI werkt als kinderen krijgen, je weet bijna wel zeker dat er iets ontsnapt en binnendringt. SAMI is dus zo bugged als wat, wil ik daarmee zeggen En wil je toch kinderen krijgen, zoek dan nog eens je San Andreas installatie map op. Ik zie namelijk een fout in het pad sat SAMI gebruikt: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\\data\vehicles.ide Zie je de backslash die ik gemarkeerd heb? die zou weg moeten. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 SAMI werkt als kinderen krijgen, je weet bijna wel zeker dat er iets ontsnapt en Ik zou zeggen: SAMI werkt als geen condoom gebruiken, je weet bijna wel zeker dat er iets ontsnapt Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Je kopieert gewoon de GTA SA map (C:\program files\rockstar games\gta san andreas). En plakt hem weer ergens anders.In jouw geval kun je dus niet je hele gta sa map terug zetten. Opnieuw installeren kan nog wel. Probeer dat eerst eens. Zorg dat je je user files behoud. Da's ook wel weer drastisch Gewoon de bestanden die je verandert backuppen, dat lijkt mij voldoende?Topic verplaatst naar de Modding Fora. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.