Jochemd Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Hoi, Klein vraagje: Als ik op mijn eigen pc mijn servertje aan heb staan en alle bestanden ervan staan ook op mijn eigen laptop, kunnen andere mensen op een andere router hem dan ook spelen? Alvast bedankt, Jochemd Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Als je je poorten forward, ja tuurlijk. Hoe wil je anders zorgen om een server online te hebben? Reageren
Jochemd Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Als je je poorten forward, ja tuurlijk. Hoe wil je anders zorgen om een server online te hebben? Dat poorten forward gedoe moet toch in de route (192.168.0.1)? Reageren
Oplosthee Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Je moet je poorten zelf open zetten naar een poort en dan kan iedereen verbinden met jou server ( IP:POORT ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.