Jump to content

De Olympische spelen van 2016 worden gehouden in....

Recommended Posts

Geplaatst:

Rio de Janeiro.

Nog geen paar minuten geleden werd in Kopenhagen bekend gemaakt dat de 2016 Olympic summerGames in Rio De Janeiro gehouden worden.

De stad van dans en ritme.

Wat vinden wij er allemaal van dat Tokyo, Chicaco en Madrid het niet geworden zijn.

Ik zelf had wel stieken gehoopt op Tokyo. Een geweldig mooie stad, erg modern. (En ik ben gewoon dol op japan :$)

Maar ja jullie mening?

Geplaatst:

tja,mij maakt het eigenlijk niet echt uit in welke stad het word gehouden... ik kijk er toch niet naar.maar jammer voor je dat het niet in Tokyo word gehouden.

Geplaatst: (bewerkt)

De eerste keer dat de Olpympische Spelen in Zuid-Amerika worden gehouden, eigenlijk hoopte ik zelf ook wel Rio :puh:

Ik wil niks zeggen hoor, maar het is Olympische :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

Ik vindt het wel een juiste keuze. Er kon gekozen worden uit Chicago, Madrid, Tokio en Rio. Madrid zou een slechte keuze zijn om alweer Europa te nemen i.v.m. met de spelen in Athene. Tokio was ook niet geschikt omdat daar al in Beijing gespeeld werd (alweer azië). Rio heeft wel als nadeel de ghetto-wijken, maar met het carnaval kunnen ze daar natuurlijk hele mooie dingen doen voor de Olympische spelen. Ben benieuwd!

Geplaatst:

Ja eerlijk gezegd. Jullie weten al dat ik het jammer vind dat Tokyo het niet werd maar Rio is zeker een geweldige keuze. Eerste keer in Zuid-Amerika, En een stad met veel muziek en feest. Ik weet zeker dat de opening van de spelen een enorm groot en muzikaal spektakel zullen worden. En die ga ik dus zeker kijken, Dat staat vast.

De eerste keer dat de Olpympische Spelen in Zuid-Amerika worden gehouden, eigenlijk hoopte ik zelf ook wel Rio :puh:

Ik wil niks zeggen hoor, maar het is Olympische :7 .

Mijn woordenboek op FireFox Zij gewoon dat het correct was :7

Geplaatst:

Mij maakt het niet zoveel uit. Tenzij het in Nederland is (dan ging ik misschien wat kijken of zo :puh:), kijk ik toch wel op TV. :Y

Geplaatst:
Mij maakt het niet zoveel uit. Tenzij het in Nederland is (dan ging ik misschien wat kijken of zo :puh: ), kijk ik toch wel op TV. :Y

hopen op 2028.

Geplaatst:
Rio de Janeiro.

Nog geen paar minuten geleden werd in Kopenhagen bekend gemaakt dat de 2016 Olympic summerGames in Rio De Janeiro gehouden worden.

De stad van dans en ritme.

Wat vinden wij er allemaal van dat Tokyo, Chicaco en Madrid het niet geworden zijn.

Ik zelf had wel stiekem gehoopt op Tokyo. Een geweldig mooie stad, erg modern. (En ik ben gewoon dol op Japan :$)

Maar ja jullie mening?

Prima. Ik vind het best, want er zijn genoeg voorzieningen, het is er niet stikheet, en het is er gezellig.

Ik vind liever andere steden want Brazilië organiseert WK 2014 voor voetbal.

Ja, hier zit ook wel wat in. Ik hoop dat Rio de Janeiro dat allemaal wel klaargespeeld krijgt. Ik denk het wel, want als het WK er is gehouden, zijn de stadions nog splinternieuw. Ik kijk vooral erg uit dat Oranje hopelijk gaat spelen in het Maracana, wat echt een geweldig stadion is.

...Madrid zou een slechte keuze zijn om alweer Europa te nemen i.v.m. met de spelen in Athene.

Zit niet helemaal de waarheid in, je duidt vast met de spelen in Londen 2012. ;)

Mij maakt het niet zoveel uit. Tenzij het in Nederland is (dan ging ik misschien wat kijken of zo :puh:), kijk ik toch wel op TV. :Y

Ik ook. Maar wij willen wel naar de Olympische Spelen van 2012 in Londen, mijn geboortestad gaan. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vindt Rio niet echt de allerbeste keuze. :N

Rio De Janeiro mag dan allemaal wel fantastisch zijn me carnaval, maar het is een arm land.

En de Olympische Spelen kosten nogal veel. :/

Madrid vindt ik ook niet echt de ideale stad vanwege de crisis daar.

Tokio vindt ik veel geschikter als je zag wat ze in Beijing deden dan kunnen ze dat daar ook denk ik en hetzelfde geld ook voor Chicago. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

/care

Wat boeit het ooit dat het in Rio de Janeiro gehouden word? Het lijkt mij wel leuk al doen ze een mooie intro met allemaal carnavaldingen, want dat is wel iets van hun land.

Maar waarom maak je hier een speciaal topic voor?

EDIT:

Rio heeft wel als nadeel de ghetto-wijken,

Dat hebben ze in andere landen ook hoor.

Bewerkt: door Djmaddox
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...