gekkop Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 (bewerkt) ik heb de missie export gedaan en nu krijg ik geen missies meer wat moet ik doen en wie kan mij helpen groetjes marc schippers Bewerkt: 2 oktober 2009 door gekkop Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Export missie? Heb je misschien het spel uitgespeeld en heb je de Import/Export aan Easter Basin nu voltooid? PS: Welkom op het forum . Reageren
gekkop Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) dat zou kunnen maar ik heb nog maar 2 vriendinnen en je krijg er toch meer dan 2 maar moet ik niet mischien een paar autos inpoteren. en hoe zit dat dan met die autos bijvoorbeel een opel/bmw enz komen die later in het spel voor of niet dankje het is eem leuk forum Bewerkt: 3 oktober 2009 door gekkop Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 De vriendinnen hebben niks te maken met de verhaallijn en staan er los van en de auto's die je bedoelt, er zijn geen Opels of dergelijke, ik kan je helpen als je de naam weet . Reageren
gekkop Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) ja dat begrijp ik maar welke en wat voor naam maar mijn vraag is zijn er na de inport en export missie nog meer missies dat is mijn probleem ik heb hem zeker te weten nog niet uitgespeeld maar was de missie end of de line (of zo iets) de laaste misseie Bewerkt: 3 oktober 2009 door gekkop Reageren
Doggi Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Vriendinnen en locaties Inport en export Voertuigen lijst Ik hoop dat dit helpt ^^ Bewerkt: 3 oktober 2009 door boostboy Reageren
gekkop Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Vriendinnen en locatiesInport en export Voertuigen lijst Ik hoop dat dit helpt ^^ nee helpt niet aleen die van de meiden mischien maar toch bedankt ik zou echt niet weten wat ik nu moet doen Reageren
Doggi Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Vriendinnen en locatiesInport en export Voertuigen lijst Ik hoop dat dit helpt ^^ nee helpt niet aleen die van de meiden mischien maar toch bedankt ik zou echt niet weten wat ik nu moet doen Misschien moet je wachten op een telefoontje van iemand,voor je een missie kan starten Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 ja dat begrijp ik maar welke en wat voor naam maar mijn vraag is zijn er na de inport en export missie nog meer missies dat is mijn probleem ik heb hem zeker te weten nog niet uitgespeeld maar was de missie end of de line (of zo iets) de laaste misseie End of The Line is de laatste missie in verband met de verhaallijn, de Import/Export heeft hier niks mee te maken, diestaat los van de verhaallijn, dus heb jij je spel uitgespeelt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.