deem01 Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 ik heb vandaag gtaIII gekocht en hij werkt niet ik heb eerst de INSTALL cd er in gedaan en het speel geinstaleerd toen heb ik de PLAY cd er in gedaan en ik krijg alleen maar audio bestanden HELP ME:-( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 ik heb vandaag gtaIII gekocht en hij werkt nietik heb eerst de INSTALL cd er in gedaan en het speel geinstaleerd toen heb ik de PLAY cd er in gedaan en ik krijg alleen maar audio bestanden HELP ME:-( Welkom op dit forum, deem! Druk met je rechtermuisknop eens op de cd/dvd-lezer waar de cd inzit en druk op Afspelen. Dan speelt hij de cd af, in plaats van de bestanden die op de cd staan te tonen. Normaal zou dit eigenlijk automatisch moeten gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald-Duck Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik denk dat je wel een snelkoppeling naar het spel op je bureaublad hebt staan. Als je de cd er in stopt en daarna hier op klikt zou het goed moeten gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 ik heb vandaag gtaIII gekocht en hij werkt nietik heb eerst de INSTALL cd er in gedaan en het speel geinstaleerd toen heb ik de PLAY cd er in gedaan en ik krijg alleen maar audio bestanden HELP ME:-( Welkom op dit forum, deem! Druk met je rechtermuisknop eens op de cd/dvd-lezer waar de cd inzit en druk op Afspelen. Dan speelt hij de cd af, in plaats van de bestanden die op de cd staan te tonen. Normaal zou dit eigenlijk automatisch moeten gaan. Klopt, maar ik heb dit ook eerder gehad; bij GTA SA... Maar ik weet niet of dat ligt aan de versie van de computer, want ik heb dit dus bij Windows Vista Home Basic... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Gewwon weer icon drukken. als audio komt moet je krijs kliken. Dan moet je op icon kliken. dan speel je de spel makelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flashingst Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 *MOCHT HET NOG NIET ZIJN GELUKT* Ik weet haast zeker dat hij een snelkoppeling heeft gezet dus ga naar: Start > Alle Programma's > Rockstar Games > Play GTAIII hij zou het gewoon moeten doen. anders even opnieuw installeren;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DUDOOTJE Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 ik heb vandaag gtaIII gekocht en hij werkt niet ik heb eerst de INSTALL cd er in gedaan en het speel geinstaleerd toen heb ik de PLAY cd er in gedaan en ik krijg alleen maar audio bestanden HELP ME:-( Ik heb hetzelfde probleem:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 Voor oplossingen lees de oplossingen bovenaan je post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.