Wu-Zi-Mu Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Hey, Ik heb net een GM gedownload om te testen, maar als ik die wil compilen krijg ik een error, dat ik symbool SendClientStr en SendClientInt niet heb gedefineerd. Maar k heb echt geen idee wat dit is, want ik ben het nog nooit tegengekomen. Dus mijn vraag is: Wat doen deze "symbolen" En hoe fix ik de errors. Alvast Bedankt Woozie Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Hoe kunnen wij nu weten hoe je je gamemode fixt als je ons geen code geeft geen specifieke error/lijn nummer niet zegt wat die code zou moeten doen Reageren
Oplosthee Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Heb je al een kijkje genomen in DIT topic? En laat ons de regels zien en wat er zou moeten gebeuren Reageren
Crusher!! Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) jij vroeg me daat laats ook al op MSN. //jouw code SendClientStr(playerid, kleur, "Jouw money is %d, en je score is %d",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid)) toen had ik je ook al gezegt maak er dit van new string[128]; format(string, 128, "Jouw money is %d, en je score is %d",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid)) SendClientMessage(playerid,kleur,string); Bewerkt: 3 oktober 2009 door Crusher!! Reageren
Logitive Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Dat hoeft helemaal niet Crusher. Ten eerste wil ik je al wel zeggen dat het waarschijnlijk niet gaat lukken.. Om een string in het script naar de volgende regel te laten gaan moet je een \ aan het einde zetten. Je ziet dit verder nergens in-game terug komen. Probeer zelf het probleem op te lossen door naar SendClientStr te zoeken, en kijken hoe het gebruikt word. Zoeken = ctrl + f <- Ook zeker gebruik maken van het icoon om de volgende te zoeken. Naar regel gaan = ctrl + g Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 I wou alleen weten wat het was en deed. Daar hoef ik geen code voor te geven. Nvm, Probleem is al opgelost. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) @logitive: WTF? wat lul jij? xD dit is PAWN geen php of wat dan ook. ik script al jaren, ik weet egt wel hoe je een string maakt.... ps: Wedje dat remi straks weer commentaar gaat geven op deze post ^^ Bewerkt: 4 oktober 2009 door Crusher!! Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 @logitive O echt. Ik wist niet dat je zo ook kon zoeken En dat heb k ook gedaan, maar k kon niks vinden... En wil je de volgende keer niet doen alsof je denkt dat ik achterlijk ben. Zo komt het namelijk wel over. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Logitive krijgt nu al van 2man op de kloten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.