Casss Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 HDMI kabel erin als de PS3 uit staat > PS3 Resetten door de aan/uit knop 5 sec ingedrukt houden. Klaar. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 HDMI kabel erin als de PS3 uit staat > PS3 Resetten door de aan/uit knop 5 sec ingedrukt houden. Klaar. Ok, heb het maar als ik op ja klik wordt het beeld zwart :S Reageren
Casss Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Resolutie lager zetten vóórdat je op ja klikt. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) Resolutie lager zetten vóórdat je op ja klikt. Ok waar staat dt? Heb btw samsung 82 cm 32 inch tv hd ready Bewerkt: 3 november 2010 door Mocrosahbi Reageren
Velaro Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Resolutie lager zetten vóórdat je op ja klikt. Ok waar staat dt? Heb btw samsung 82 cm 32 inch tv hd ready Als het goed is kan een HD Ready TV een resolutie aan tot 720p. Stel de resolutie dus op 720p in bij de beeldscherminstellingen. Waarschijnlijk koos je PS3 automatisch voor 1080p, wat je TV niet aankan en dat het zwarte beeld veroorzaakt. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) Resolutie lager zetten vóórdat je op ja klikt. Ok waar staat dt? Heb btw samsung 82 cm 32 inch tv hd ready Als het goed is kan een HD Ready TV een resolutie aan tot 720p. Stel de resolutie dus op 720p in bij de beeldscherminstellingen. Waarschijnlijk koos je PS3 automatisch voor 1080p, wat je TV niet aankan en dat het zwarte beeld veroorzaakt. Vreemd bij een vriend van me kon hij bij het spelen van mw2 gwn 1080p aanvinken, ik heb btw de tv van die vriend dus... En dat kan niet want als ik naar bee;dscherminstellingen ga, de bovenste aanklik en naar hdmi ga dan krijg ik alsnog zwart beeld Bewerkt: 3 november 2010 door Mocrosahbi Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) Resolutie lager zetten vóórdat je op ja klikt. Ok waar staat dt? Heb btw samsung 82 cm 32 inch tv hd ready Als het goed is kan een HD Ready TV een resolutie aan tot 720p. Stel de resolutie dus op 720p in bij de beeldscherminstellingen. Waarschijnlijk koos je PS3 automatisch voor 1080p, wat je TV niet aankan en dat het zwarte beeld veroorzaakt. Vreemd bij een vriend van me kon hij bij het spelen van mw2 gwn 1080p aanvinken, ik heb btw de tv van die vriend dus... En dat kan niet want als ik naar bee;dscherminstellingen ga, de bovenste aanklik en naar hdmi ga dan krijg ik alsnog zwart beeld Over schakelen met eerst die drie gekleurde draden () en dan de over schakelen naar hdmi. En dan wat de meesten vergeten: ga met je tv naar; ext1 ext2 ext3 etc. Bewerkt: 3 november 2010 door TheJesusOfSuburbia Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Resolutie lager zetten vóórdat je op ja klikt. Ok waar staat dt? Heb btw samsung 82 cm 32 inch tv hd ready Als het goed is kan een HD Ready TV een resolutie aan tot 720p. Stel de resolutie dus op 720p in bij de beeldscherminstellingen. Waarschijnlijk koos je PS3 automatisch voor 1080p, wat je TV niet aankan en dat het zwarte beeld veroorzaakt. Vreemd bij een vriend van me kon hij bij het spelen van mw2 gwn 1080p aanvinken, ik heb btw de tv van die vriend dus... En dat kan niet want als ik naar bee;dscherminstellingen ga, de bovenste aanklik en naar hdmi ga dan krijg ik alsnog zwart beeld Over schakelen met eerst die drie gekleurde draden () en dan de over schakelen naar hdmi. En dan wat de meesten vergeten: ga met je tv naar; ext1 ext2 ext3 etc. heb ik allang gedaan, maar ik denk dat het in me ps3 ligt die resolutie alsnog, toch verandere eh Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Als je je PS3 aansluit met HDMI, de televisie ook op het HDMI kanaal zet en daarna je Playstation Aan knop lang ingedrukt houd, zodat je uiteindelijk nog een piepje hoort. Als het goed is zoekt je ps3 dan naar een uitgang (HDMI dus) en maakt verbinding met je TV. Ik kan er eventueel wel een filmpje over maken als daar belangstelling voor is, dan plug ik hem eerst in met SCART (bijgeleverde standaard) en daarna met HDMI op die manier. Bij mij heeft dit tot nu toe gewerkt. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 (bewerkt) Als je je PS3 aansluit met HDMI, de televisie ook op het HDMI kanaal zet en daarna je Playstation Aan knop lang ingedrukt houd, zodat je uiteindelijk nog een piepje hoort. Als het goed is zoekt je ps3 dan naar een uitgang (HDMI dus) en maakt verbinding met je TV. Ik kan er eventueel wel een filmpje over maken als daar belangstelling voor is, dan plug ik hem eerst in met SCART (bijgeleverde standaard) en daarna met HDMI op die manier. Bij mij heeft dit tot nu toe gewerkt. Okay, dat ga ik dan ook probere Filmpje wil ik graag zien, zou ik je wel voor willen bedanken Bewerkt: 6 november 2010 door Mocrosahbi Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Nu BO bijna uitkomt wil ik het echt wel goed hebben voordat ik dat spel heb Ik probeer laatste tip nog wel en hoop dat t werkt dan Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Het enige wat bij mij werkt is de rode gele en witte er eerst in stoppen. Dan ga je naar beeld instellingen. Je kist HDMI. Stop nu je HDMI erin en schakel over naar de goede zender. That's it. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.