Jump to content

Hulp voor iPod gevraagd..


CrackerzElite

Recommended Posts

Hoi :D

Nu ga ik even iets heel stoms vragen. Je zult wel denken doet het effu lekker zelf maar ik kan nu even echt niks verzinnen... Ik heb nu 1,8 uur op m'n iPod staan maar dat is natuurlijk niks. Ik heb alle mooie nummers die ik ken er op gezet maar wil er nu verder mee, alleen kan ik zelf echt even niks verzinnen. Dus kennen jullie nog wat leuke nummers? Bij voorbaat dank ^_^ . Als jullie willen zet ik mijn tracklist hier wel even neer dan kunnen jullie een beetje van mijn smaak proeven..

Groetjes,

CrackerzElite

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er in staan: veel Michael Jackson, The Beatles, The Kooks, the Black Eyed Peas.. In ieder geval veel van zo'n feel-good nummers, waar ik echt adrenaline van krijg. Het zijn eigenlijk heel veel genre's.

Link to comment
Delen op andere websites

Californication van Red Hot Chili Peppers, die moet je er gewoon in hebben.

Jason Mraz heeft ook feel-good nummers. Pixie Lott? Walk Of Life van die band van Mark Knopfler? Zijn allemaal feel good songs. Coldplay met Viva La Vida is ook toppie.

Link to comment
Delen op andere websites

Jonge, iPod suckt

MP4-ftw

:-(

Crackah, ik stel voor dat je op volgende site eens een kijkje neemt:

http://www.severing.nu/music/

Je kan alle jaartallen aanklikken, en dan krijg je de beste nummers van dat jaar. Zitten zeker een boel nummers tussen die je goed vindt, maar nog niet hebt. Begin bij 2009 bijvoorbeeld, en dan ga je naar de wat minder recente nummers.

http://www.severing.nu/music/2009.html

Anders is youtube nog je vriend: gewoon een beetje nummers intypen en kijken naar verwante liedjes. Voor je het weet heb je een nieuwe artiest ontdekt.

Veel succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Californication van Red Hot Chili Peppers, die moet je er gewoon in hebben.

Jason Mraz heeft ook feel-good nummers. Pixie Lott? Walk Of Life van die band van Mark Knopfler? Zijn allemaal feel good songs. Coldplay met Viva La Vida is ook toppie.

Red Hot Chili Pepppers! Inderdaad, die ga ik er ook op zetten. Jason Mraz heb ik er ook op, die is inderdaad ook goed :Y .

Jonge, iPod suckt

MP4-ftw

:-(

Crackah, ik stel voor dat je op volgende site eens een kijkje neemt:

http://www.severing.nu/music/

Je kan alle jaartallen aanklikken, en dan krijg je de beste nummers van dat jaar. Zitten zeker een boel nummers tussen die je goed vindt, maar nog niet hebt. Begin bij 2009 bijvoorbeeld, en dan ga je naar de wat minder recente nummers.

http://www.severing.nu/music/2009.html

Anders is youtube nog je vriend: gewoon een beetje nummers intypen en kijken naar verwante liedjes. Voor je het weet heb je een nieuwe artiest ontdekt.

Veel succes. :)

Dankjewel! :D Kga eens een kijkje nemen.

Verder weet iemand nog wat vette DJ tracks (of hoe je het ook noemt..)?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de Itunes store kijkt, zie je de top 10 nummers en de top 10 albums van dit moment. Verder kun je misschien hier een kijkje nemen. Soms kom je namelijk ook nog nummers tegen die je wel kent en leuk vind maar helemaal was vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Aantal ''must have'' artiesten:

AC/DC (Rock/Hard Rock)

Armin van Buuren (Trance/Dance)

Black Eyed Peas (R&B)

Boys Noize (Electro/Techno)

Coldplay (Pop)

Daft Punk (Electro)

Deadmau5 (Electro/Techno)

Dire Straits (Rock)

Golden Earring (Rock)

Green Day (Punk)

Guns 'N' Roses (Hard Rock)

Iron Maiden (Hard Rock)

Justice (Electro/Techno)

Madonna (Pop)

Michael Jackson (duuhh...)

Queen (Rock)

Talk Talk (Rock)

The Beatles (Pop)

The Jackson 5 (Pop)

The Jacksons (Pop)

The Red Hot Chili Peppers (Alternative/Rock)

The Rolling Stones (Rock N Roll)

The Police (Pop)

Toto (Rock)

Pink Floyd (Rock)

U2 (Pop/Rock)

Sommige nummers van 'Prince'.

Dit zijn naar mijn mening de beste artiesten/bands.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...