Rivel Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Beste leden, Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel(GSM in belgie) kopen maar weet niet goed welke. Ik wil dolgraag een uitschuifbaar toetsenbordje erbij en touchscreen is handig maar niet broodnodig. Wat wel nodig is is music player, camera, video, en GPRS. Kan iemand mij hiervoor de beste GSM aanwijzen? Mijn LGKS360 maar na wat reviews op het internet gelezen te hebben begin ik te twijfelen. Er word namelijk gezegd dat hij heel vaak uitvalt en dat de toetsen moeilijk in te drukken zijn en dat dubbele letters typen onmogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? Hier even een kort lijstje met wat hij moet hebben: GSM functie's: Camera Video Muziek GPRS Vermits ik mijn mobiel vaak laat vallen, liefst eentje die niet te snel kapot gaat Uitschuifbaar toetsenbordje(dus geen slider maar een azerty/qwerty toetsenblok) HIJ MOET TUSSEN DE 100 EN 150 EURO ZIJN Ohja, ik woon in België, daar is geen koppelverkoop dus kom alsjeblieft niet af met koop hem voor 30 euro met abbo want dat bestaat niet/wil ik ook niet. Alvast bedankt! Rivel Bewerkt: 3 oktober 2009 door Rivel Reageren
Velaro Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Beste leden,Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel(GSM in belgie) kopen maar weet niet goed welke. Ik wil dolgraag een uitschuifbaar toetsenbordje erbij en touchscreen is handig maar niet broodnodig. Wat wel nodig is is music player, camera, video, en GPRS. Kan iemand mij hiervoor de beste GSM aanwijzen? Mijn LGKS360 maar na wat reviews op het internet gelezen te hebben begin ik te twijfelen. Er word namelijk gezegd dat hij heel vaak uitvalt en dat de toetsen moeilijk in te drukken zijn en dat dubbele letters typen onmogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? Hier even een kort lijstje met wat hij moet hebben: GSM functie's: Camera Video Muziek GPRS Vermits ik mijn mobiel vaak laat vallen, liefst eentje die niet te snel kapot gaat Uitschuifbaar toetsenbordje(dus geen slider maar een azerty/qwerty toetsenblok) HIJ MOET TUSSEN DE 100 EN 150 EURO ZIJN Ohja, ik woon in België, daar is geen koppelverkoop dus kom alsjeblieft niet af met koop hem voor 30 euro met abbo want dat bestaat niet/wil ik ook niet. Alvast bedankt! Rivel (Dit hoort eigenlijk hier thuis) Ik ken meerdere mensen met een KS360 en die zijn er allemaal heel tevreden over, maar ik weet niet of die hem vaak laten vallen. Er zijn natuurlijk ook nog de gsm's met touchscreen, maar die hebben dan weer geen toetsenbord. De Samsung Star is dan een optie. Reageren
jobator Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 LG Cookie heeft wel een qwerty toetsenbordje,verwerkt in het scherm dan,hij is heel makkelijk,ik heb hem zelf ook (echt waar hoor xD) Reageren
Rivel Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Owke, bedankt. Ik denk dat ik voor de LG KS360 ga. Kan iemand me soms vertellen of er een mogelijkheid is om foto's gemaakt met de KS360 snel op Facebook te zetten?(heb internetabbo) Reageren
Idol Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) beste, koop geen LG. dat zijn de slechste telefoons die er zijn. ze zijn moeilijk te bedienen en te ingewikkelt. ik heb nu een LG secret maar ik overweeg een nokia te kopen. want ik vind het 3 keer niks. groeten, Idol. Bewerkt: 3 oktober 2009 door Idol Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 beste,koop geen LG. dat zijn de slechste telefoons die er zijn. ze zijn moeilijk te bedienen en te ingewikkelt. ik heb nu een LG secret maar ik overweeg een nokia te kopen. want ik vind het 3 keer niks. groeten, Idol. Ik dacht al; een LG is inderdaad niks, want een kennis heeft er een gehad en... hij vond het na 2 maanden ofzo al niks... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.