Jump to content

Hoe maak ik een local server?


Davedavy

Recommended Posts

Omdat mijn router geen udp kan hosten kan ik geen server maken , maar dan wil ik een local server , je hoeft dan alleen maad in firewall te portforwarden , maar hoe doe ik dat ?? ( mijn vraag:) Welke poorten?

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat mijn router geen udp kan hosten kan ik geen server maken , maar dan wil ik een local server , je hoeft dan alleen maad in firewall te portforwarden , maar hoe doe ik dat ?? ( mijn vraag:) Welke poorten?

Typ bij je internet browser je IP adress in, login met je gegevens van je router, ga naar "Portforwarden" (Of iets wat daar op lijkt), dan moet je de poort 7777 forwarden. Als je nog niet weet wat je moet doen moet je het even melden dan kan ik het laten zien met plaatjes, ik ben nu nogal druk namelijk.

Groeten,

Jasper

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat mijn router geen udp kan hosten kan ik geen server maken , maar dan wil ik een local server , je hoeft dan alleen maad in firewall te portforwarden , maar hoe doe ik dat ?? ( mijn vraag:) Welke poorten?

best .

Ik kan je wel helpen maar welke mta verzie heb jy ?

m.v.g Patrick

>>> Door Sandra: Geen email/msn-adressen plaatsen a.u.b.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...