Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

in mijn gta:sa staan allemaal auto's die ik er zelf heb ingezet.

Sommige auto's kan ik er niet in zetten omdat het geen .dff is.

Nu heb ik een IMG Manager gedownload, zodat ik ze er wel in kan zetten.

het probleem is alleen dat ik niet goed weet hoe, en ik het ook nergens kan vinden!

help me alsjeblieft!

Groet, Vinzss

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zou je een link kunnen geven van de mod? Waarschijnlijk modificeert het dan alleen de .txd of een configuratiebestand.

ja natuurlijk!, sorry voor mijn late reactie, was er even tussenuit, ehm, ik moet wel even zoeken naar de link, want ik weet niet meer waar ik um vandaan heb, maar als ik m heb, schrijf ik het meteen!

Geplaatst:

Zou je een link kunnen geven van de mod? Waarschijnlijk modificeert het dan alleen de .txd of een configuratiebestand.

ja natuurlijk!, sorry voor mijn late reactie, was er even tussenuit, ehm, ik moet wel even zoeken naar de link, want ik weet niet meer waar ik um vandaan heb, maar als ik m heb, schrijf ik het meteen!

Ik heb hem!: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=4052

Geplaatst:

Ik snap niet wat je probleem is, beide archieven hebben een dff met een bijbehorende txd, en de tweede heeft dit plus nóg een txd. Je zoekt met je IMG editor de naam op van een dff of txd, vervangt deze met de gemodde en dit doe je met alle bestandjes in dat archief.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...