Syprus Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) -C4 Bomb- By Syprus Hey iedereen, ik heb een kleine mod gemaakt voor San Andreas. Het is een C4 bom die de Satchel Charge vervangt. Het model en de textures zijn door mij gemaakt, in-game gezet en ook gereleased. Dit is mijn eerste mod, dus hopelijk vinden jullie het wat. Screens: Release komt binnenkort! Bewerkt: 3 oktober 2009 door Syprus Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Leuk, hij heeft hem wel een beetje vreemd beet @ Hieronder: Nu is ie nog leuker nu ik dat weet Bewerkt: 4 oktober 2009 door _Night-Men_ Reageren
Syprus Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Leuk, hij heeft hem wel een beetje vreemd beet Yup, maar als je goed kijkt zie je dat hij hem aan een soort handvat vastpakt: Reageren
Puma Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Beetje simpele mod, niet echt wat speciaals. Dat handvat is gewoonweg onlogisch, want zo pak je een satchelcharge niet vast. Probeer zaken in je mods te verwerken die de mod speciaal maken. Verder vind ik het niet eens echt op een satchel charge lijken, maar dat kan ook aan mij liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.