Pesimist Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Naam:hitman blood money Platform:ps2/xbox/xbox360/pc waarom :Omdat die man er als een echte man uitziet ook in zijn films,hij lagt nooit en de game is niet te moeilijk en niet te makkelijk. Naam:lord of the rings online Platform:pc Waarom: In the Middle earth vrij lopen wie wil dat nou niet ?En als dat nog niet genoeg is, kan je ook nog qeusten in the gigantiche middle earth.Enige spel die is gebaseerd op de boeken van jjr tolkien. Bewerkt: 26 mei 2010 door musii42 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Beter kun je het tussen de code tags zetten. Ik heb het alvast gedaan voor je. [b]Naam van de game:[/b] [b]Platformen:[/b] [b]Waarom:[/b] Naam van de game: GTA San Andreas Platformen: PC, PS2 & Xbpx Waarom: De storyline is heel goed, grote map. En het verveelt nooit. Bewerkt: 3 oktober 2009 door GTA Haas Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Naam: GTA IV Platformen: PC Waarom: Story is erg leuk. Ook zijn er veel mogelijkheden qua modding. Multiplayer verveelt ook nooit. Lekker kloten in freemode Next! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Naam van de game:gta IV Platformen:PC Waarom:goede graphics,freeroaming,mods,multiplayer. nadelen:multiplayer zuigt op veel punten,rot updates,na story niet veel te doen. Reageren
Deluxo Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Niet lachen... :$ Naam van de game: Unreal Tournament 99 (1999) Platformen: PC Waarom: Omdat het spel mooie graphics heeft en uit 1999 komt. Reageren
Idol Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Naam van de game: GTA San Andreas Platformen: PC Waarom: zit de meeste fun in. vooral online in stuntservers. en het is de grootste wereld tot nu toe in GTA. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Naam van de game:GTA IV Platformen:XBOX 360 (maar ook op PS3 en PC ) Waarom:Gewoon omdat ik het het beste spel vind, ik hou van realisme in een game en van mooie verhaallijnen Reageren
FGras Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Naam van de game:Little Big Planet! Platformen:PS3 Waarom:UUUREN speelplezier mee gehad! Bewerkt: 3 oktober 2009 door FGras Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Naam van de game: Gta IV Platformen: Playstation 3, Xbox 360, PC Waarom: Een game waar ik zo lang plezier aan heb en heb gehad. In Singleplayer en multiplayer. Vooral met een clan is het heel leuk en verslavend. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Naam van de game: Call of Duty United Offensive Platformen: PC Waarom: Game waarmee ik de meeste speeluren heb, meer dan 1500, de multiplayer was gewoon geweldig! Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Naam van de game: Crime Life: Gang Wars Platformen: PC, Playstation 2, Xbox Waarom: Echte straatleven net zoals in Amerika (Bloodz & Cripz). Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Postal 2: PC: verboden games vind ik altijd leuk: ookal is de graphics niet perfect heb me toen weken vol plezier gespeelt met de extra mods en maps Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Naam van de game: battlefield2 Platformen: pc(andere versies op consoles) Waarom: beste multiplayer ooit. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Naam van de game: GTA IV Platformen: Xbox360 Waarom: Vooral de multiplayer is verschrikkelijk dope. Reageren
XTR17 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Naam van de game: GTA IV Platformen: PC Waarom: Redelijk realistisch en Multiplayer Nadelen: Zonder mods > weinig gameplay na de story Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.