Vercetti24 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Naam van de game:Fallout 3 Platformen:PC Waarom:Leuke wereld en heel erg modvriendelijk Naam van de game:Mass Effect 2 Platformen:Xbox 360 Waarom: Geweldig verhaalijn, veel keuzes en dingen die je in de eerste game deed worden overgedragen naar de tweede deel. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Naam van de game: Episodes from Liberty City Platformen: PC Waarom: Storyline is goed, karakters zijn leuk, multiplayer is leuk. Reageren
Flokkert Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Naam van de game: Red Dead Redemption Platformen: Xbox 360 Waarom: Ziet er goed uit, Missies zijn ook wel cool, Multiplayer is echt vet!! Reageren
Nissan Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Shooter: BioShock 2 Xbox 360 Omdat het een vet verhaal heeft (maar een zielig einde ) vette wapens, personages... Blablabla RPG Strategy League of Legends PC Het is een zeer boeiend spel, wat niet uit te leggen valt. Sandbox GTA Alle platformen Heeft dit een reden nodig? Reageren
GTAkris Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Naam van de game: Call of Duty: Modern Warfare 2 Platformen: Xbox 360, Playstation 3, PC. Waarom: De Multiplayer is EPIC! Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) Naam van de game: Call of Duty: Modern Warfare 2 Platformen: Xbox 360, Playstation 3, PC. Waarom: De Multiplayer is EPIC! Ik vind Multiplayer verschrikkelijk vergeleken met World at War. Naam van de game: Call of Duty: Modern Warfare 2 Platformen: Xbox 360, Playstation 3, PC. Waarom: Heeft een leuk verhaallijn. Bewerkt: 31 mei 2010 door Zaahed Reageren
Ak47 Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Naam van de game: Heavy Rain Platformen: PS3 Waarom: Ik vind het qua graphics en storyline de beste game die ik ooit gespeeld heb. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Naam van de game: Red Dead Redemption Platformen: PS3 Waarom: Prachtige game, lijkt veel op GTA maar een hele andere omgeving. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.