Black Admiral Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik heb pas de beste videokaart van de MediaMarkt gekocht, dus ik ben natuurlijk fanatiek GTA IV weer gaan spelen. Alleen heb nu de Story-Line uitgespeeld, en ga ik nu verder met de Achievements en ga ik voor de 100%. Maar waar staan mijn Achievements eigenlijk? Weet iemand dat? B'dankt alvast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Deze kan je vinden door op Home te drukken en bij je profiel te kijken van Windows Live. Daar moeten ze ergens staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Deze kan je vinden door op Home te drukken en bij je profiel te kijken van Windows Live. Daar moeten ze ergens staan. Kan dat ook met een offline profiel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Deze kan je vinden door op Home te drukken en bij je profiel te kijken van Windows Live. Daar moeten ze ergens staan. Kan dat ook met een offline profiel? in principe wel ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.