Jump to content

Burger shot glitch


Bigstijn

Recommended Posts

Ik heb veel problemen gehad en heb ze voor het meest zelf kunnen oplossen, maar nu ben ik net in de burger shot na zo'n 25 stunt jumps gedaan te hebben voor health aanvullen.

Ik reed dus even voor de lol naar binne stop recht voor die vrouw, dus zo'n andere vrouw achter de kassa rent de hele tijd rondjes. Ik duw die motor een beetje weg en druk op L1 (ps3 versie) maar nu sta ik daar maar te wachten op een burger en die vrouw maakt soms nogal spastische bewegingen met haar arm en ik sta daar nou al zo'n 3 minuten. Ik heb het opgeslagen voor die 25 stunt jumps en heb geen zin om ze op nieuw te doen...

Iemand raad?

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere voedselketen zoeken om eten te halen? En later even terugkeren naar de voedselketen om te kijken als het weer normaal is. Ook zou ik voertuigen buiten laten :puh:

Voertuigen zal ik proberen :puh: maar het is nou eenmaal verleidelijk. Het enige probleem is dat ik totaal vast zit en geen kant op kan bewegen :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij mijn zaak binnenkwam rijden met een voertuig zou ik ook eerst gaan rennen. Dus in dat geval is het niet zo raar dat de bot daarop reageert. Je had niet gezegd dat je vast stond. Je zei dat je stond te wachten op je burger. Daar heb ik helaas niet uit kunnen halen dat je vast zat. Ik neem aan dat jij nu als een gek probeert rond te springen en de motor weg probeert te duwen? heb je per ongeluk een wapen dat je de motor kan opblazen en dan je naar het ziekenhuis vervoert kan worden en vanuit daar weer verder?

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

Oh sorry voor onduidelijkheid, maar ik kan echt helemaal niks, geen controle over Niko :S. Maar ik heb besloten niet langer te wachten en overnieuw te doen.. In ieder geval bedankt :).

Thja soms had rockstar een beetje beter moeten nadenken over een reset knopje ofzo :puh: Je zou er uit kunnen komen door middel van cheats, maar dat raad ik je niet aan. Wat jij nu gaat doen lijkt me de best oplossing. Veel succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...