Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTAForummers,

Ik heb me net aangemeld! Joepie :0

Oke het probleem:

Ik install Mods op mijn GTA, ik gebruik SAMI omdat IMG 2.0 het ook niet deed, ik doe alles volgends de op deze vermelde tutorials.

Helaas heb ik Vista waardoor ik na het installen van een Mod niet op 'Play GTA San Andreas' kan drukken anders loopt mijn GTA SA vast in het Boeing toegevoegd als dat grote vliegtuig dat normaal op GTA SA zit de AT-400. Ik vlieg erheen in een nieuwe game en ga naar de betreffende hangar. Hij gaat open en vol spanning wacht ik, jammer genoeg staat er nog steeds de AT-400. Toen heb ik een Aston Martin toegevoegd weet niet meer welke auto maar ik zoek hetspel door. Niet kunnen vinden! Daarna een BMW M6 in plaats van de Buffalo. Ik heb geen car spawner vanwege dat ik AVG heb :( Wie o Wie kan mij helpen met mij irritante probleem?

Groetjes Douwe

Geplaatst:

Oke het Geen mod gedoe is gefixed alleen nog wag vraagjes :)

Hoe ren in met GTA SA op de PC?

Wie weet een goede car spawener?

Geplaatst: (bewerkt)
Oke het Geen mod gedoe is gefixed alleen nog wag vraagjes :)

Hoe ren in met GTA SA op de PC?

Wie weet een goede car spawener?

Besturing

Sprinten - Spatiebalk

Super sprint - Spatiebalk herhaaldelijk indrukken

Car spawner

O ja, welkom :D:tu:

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:
Car spawner

O ja, welkom :D:tu:

Hmmm... Als ik de Car Spawner open dan zegt deze: Could't Find GTA San Andreas!

Heb je het bestand wel in de goede directory gezet? Carspawner.exe moet in Program Files> Rockstar Games> Grand Theft Auto Sanandreas... Sowieso zou ik allereerst de readme nalezen ( er zit bijna altijd wel een readme bij een bestand genaamd readme.txt o.i.d.d.r. )

Geplaatst:

Ik heb er nu last van help me ik wil graag me auto's zien Ik had de taxi verandert in een VW Taxi maar de oude vertrouwde geele taxi is er nog gewoon help me Gr Joris

Geplaatst:
Ik heb er nu last van help me ik wil graag me auto's zien Ik had de taxi verandert in een VW Taxi maar de oude vertrouwde geele taxi is er nog gewoon help me Gr Joris

Waarschijnlijk ligt het probleem toch bij Sanandreas Mod Installer ( Sami ), ik denk dat SAMI de files van die VW taxi niet goed verandert met die van die gele taxi. Ik zou je toch aanraden om IMG-tool 2.0 te gebruiken, en ik denk dat ik weet waarom IMG-tool 2.0 het toen niet bij je deed, je had hem niet als administrator uitgevoerd wat je dus wel moet doen.

Geplaatst:
foutje.jpg

waarschijnlijk heb je op bestand openen gekilkt toen je downloade, probeer eens ergens op te slaan en daarna uit te pakken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...