ABD9 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Beste GTAForummers, Ik heb me net aangemeld! Joepie :0 Oke het probleem: Ik install Mods op mijn GTA, ik gebruik SAMI omdat IMG 2.0 het ook niet deed, ik doe alles volgends de op deze vermelde tutorials. Helaas heb ik Vista waardoor ik na het installen van een Mod niet op 'Play GTA San Andreas' kan drukken anders loopt mijn GTA SA vast in het Boeing toegevoegd als dat grote vliegtuig dat normaal op GTA SA zit de AT-400. Ik vlieg erheen in een nieuwe game en ga naar de betreffende hangar. Hij gaat open en vol spanning wacht ik, jammer genoeg staat er nog steeds de AT-400. Toen heb ik een Aston Martin toegevoegd weet niet meer welke auto maar ik zoek hetspel door. Niet kunnen vinden! Daarna een BMW M6 in plaats van de Buffalo. Ik heb geen car spawner vanwege dat ik AVG heb Wie o Wie kan mij helpen met mij irritante probleem? Groetjes Douwe Reageren
ABD9 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Oke het Geen mod gedoe is gefixed alleen nog wag vraagjes Hoe ren in met GTA SA op de PC? Wie weet een goede car spawener? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Oke het Geen mod gedoe is gefixed alleen nog wag vraagjes Hoe ren in met GTA SA op de PC? Wie weet een goede car spawener? Besturing Sprinten - Spatiebalk Super sprint - Spatiebalk herhaaldelijk indrukken Car spawner O ja, welkom Bewerkt: 3 oktober 2009 door _Night-Men_ Reageren
ABD9 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Car spawner O ja, welkom Hmmm... Als ik de Car Spawner open dan zegt deze: Could't Find GTA San Andreas! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Car spawnerO ja, welkom Hmmm... Als ik de Car Spawner open dan zegt deze: Could't Find GTA San Andreas! Heb je het bestand wel in de goede directory gezet? Carspawner.exe moet in Program Files> Rockstar Games> Grand Theft Auto Sanandreas... Sowieso zou ik allereerst de readme nalezen ( er zit bijna altijd wel een readme bij een bestand genaamd readme.txt o.i.d.d.r. ) Reageren
ABD9 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 XD Als ik dat had geweten ... Tnx en uhmmm... Ik lagg dood xD Reageren
ABD9 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Bewerkt: 3 oktober 2009 door ABD9 Reageren
Spikejoris Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik heb er nu last van help me ik wil graag me auto's zien Ik had de taxi verandert in een VW Taxi maar de oude vertrouwde geele taxi is er nog gewoon help me Gr Joris Reageren
Spikejoris Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Kan je me helpen AUB Alvast bedankt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ik heb er nu last van help me ik wil graag me auto's zien Ik had de taxi verandert in een VW Taxi maar de oude vertrouwde geele taxi is er nog gewoon help me Gr Joris Waarschijnlijk ligt het probleem toch bij Sanandreas Mod Installer ( Sami ), ik denk dat SAMI de files van die VW taxi niet goed verandert met die van die gele taxi. Ik zou je toch aanraden om IMG-tool 2.0 te gebruiken, en ik denk dat ik weet waarom IMG-tool 2.0 het toen niet bij je deed, je had hem niet als administrator uitgevoerd wat je dus wel moet doen. Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 waarschijnlijk heb je op bestand openen gekilkt toen je downloade, probeer eens ergens op te slaan en daarna uit te pakken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.