Jump to content

Vreemd geluid vlakbij Area 69


Vaaguh

Recommended Posts

Moi mensen!

Een paar dagen geleden verveelde ik me en was een beetje aan het rondkijken bij Area 69.

Ik stond ter hoogte van "Regular Tom". Ten noorden van "The big ear".

Ik was het gebied van Area 69 aan het checken, toen ik ineens een soort diepe zucht hoorde.

Ik sckrok me het leplazerus. Ben direct gaan zoeken waar het weg kwam. Maar na uren

zoeken en luisteren nog niks gevonden.

Kan 1 van jullie me zeggen wie/wat dat geluid is?

Alvast bedankt... :tu:

post-116999-1254570304_thumb.png

Link to comment
Delen op andere websites

Is CJ zelf, je stond vast in een schaduw. CJ was moe van iedereen die telkens naar niet-bestaande mythes ging zoeken en hem moest meeslepen daarvoor. :7

:schater: HaHaHa! Ik was inderdaad ook op zoek naar de bekende mythes. Maar hoofdzakelijk

was ik aan het kijken of Area 69 goed beveiligd is of niet. Zoals bij het echte Area 51

word iedereen van veraf in de gaten gehouden.

Link to comment
Delen op andere websites

In de buitenwereld komen naar mijn weten geen schaduwen voor waar je je in kan verschuilen. Dat komt alleen in interieurs voor. En dus kun je ook alleen maar zuchten horen als je in een interieur met schaduwen bent.

De oorzaak van de 'zucht' lijkt mij Regular Tom. Regular Tom is een geiser, die om de paar seconden water omhoog spuwt. Dat is waarschijnlijk dat geluid.

Link to comment
Delen op andere websites

In de buitenwereld komen naar mijn weten geen schaduwen voor waar je je in kan verschuilen. Dat komt alleen in interieurs voor. En dus kun je ook alleen maar zuchten horen als je in een interieur met schaduwen bent.

De oorzaak van de 'zucht' lijkt mij Regular Tom. Regular Tom is een geiser, die om de paar seconden water omhoog spuwt. Dat is waarschijnlijk dat geluid.

Cool! Thanks dude! Ik zal t vanavond uitzoeken of je gelijk hebt.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

HaHaHa! Ik denk dat ik het al weet wat dat geluid was! Volgens mij had Cj flinke honger op dat moment. En dat het me niet is opgevallen.

Ik hoorde hetzelfde geluid toen ik ergens in L.V liep. Toen vielen me die pop-ups ook op links bovenin mijn tv.

:bonk: DOMDOMDOM!!! :bonk:

Ik was op dat moment een beetje te :puh: , 8) ,

Sorry people!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...