Jump to content

Filmpjes importen van mobieltje


CrackerzElite

Recommended Posts

Hey,

ik wil graag filmpjes van mijn mobieltje naar mijn computer zetten zodat ik daarna ook nog de mogelijkheid heb ze op YouTube te plaatsen. Is dit mogelijk? En hoe? Ik heb een Samsung Player One..

Bij voorbaat dank,

CrE

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet bijster veel verstand van telefoons, maar dat is in een zaak als deze ook niet nodig. Als jij de mobiel gewoon nieuw heb gekocht heb jij waarschijnlijk bij de aankoop ook een cd en kabeltje gekregen (usb). Als jij het kabeltje kan vinden en de cd dan kan je het installeren.

is dit niet het geval en heb je hem tweede hans gekocht. Ja dan heb je pech en moet je naar de telefonie winkel om een kabeltje te kopen. Mocht er geen cd bij zetten is het mogelijk dat als jij de telefoon met het kabeltje aansluit aan de pc dat hij hem automatisch installeert. Mocht ook dit niet helpen. Even zoeken naar een stuur programma op google, maar ik denk dat je nu al een heel end op weg bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet bijster veel verstand van telefoons, maar dat is in een zaak als deze ook niet nodig. Als jij de mobiel gewoon nieuw heb gekocht heb jij waarschijnlijk bij de aankoop ook een cd en kabeltje gekregen (usb). Als jij het kabeltje kan vinden en de cd dan kan je het installeren.

is dit niet het geval en heb je hem tweede hans gekocht. Ja dan heb je pech en moet je naar de telefonie winkel om een kabeltje te kopen. Mocht er geen cd bij zetten is het mogelijk dat als jij de telefoon met het kabeltje aansluit aan de pc dat hij hem automatisch installeert. Mocht ook dit niet helpen. Even zoeken naar een stuur programma op google, maar ik denk dat je nu al een heel end op weg bent.

Gekocht bij SFR en heb het USB kabeltje en dat CD'tje inderdaad. Even zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Door middel van Samsung Studio kan je bestanden van en naar je GSM halen. Als je over 3G of internet beschikt kan je zelfs rechtsreeks van je gsm naar YouTube uploaden. Ga hiervoor naar je Youtube account en naar 'mobiel', dan zie je een adres staan. Stuur daar je filmpjes naartoe en ze worden automatisch upgeload. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Door middel van Samsung Studio kan je bestanden van en naar je GSM halen. Als je over 3G of internet beschikt kan je zelfs rechtsreeks van je gsm naar YouTube uploaden. Ga hiervoor naar je Youtube account en naar 'mobiel', dan zie je een adres staan. Stuur daar je filmpjes naartoe en ze worden automatisch upgeload. :)

En hoe kan ik filmpjes versturen via mijn mobiel?

Link to comment
Delen op andere websites

Jep. :) Log in, ga naar jouw inlognaam rechtsboven, klik op het pijltje naar beneden, ga naar 'account' en kies daar 'mobiele instellingen'. Daar staat dan jouw persoonlijke mail, iets als "XXXXXXXXXXX5693@m.youtube.com". Mail daar je filmpjes naartoe en normaal worden ze op Youtube geüpload.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...