cilic Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 he iedreen ik zoek mensen die map pack3 hebben en spelen. want online zijn er niet veel mensen. dus heb je map pack 3 laat dan iets weten een geef je naam of voeg mij toe mijn naam is cilic ps3 enkel Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) he iedreen ik zoek mensen die map pack3 hebben en spelen. want online zijn er niet veel mensen. dus heb je map pack 3 laat dan iets weten een geef je naam of voeg mij toe mijn naam is cilicps3 enkel Ik wil best wel PSN is GunsNroses61 ik kan alleen in het weekend en soms door de week ipv met school Bewerkt: 7 oktober 2009 door GunsNroses61 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 ik heb call of duty map pack 1,2 & 3 PSN: soulramon Reageren
Tomeken Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 ik heb ze ook alledrie Maar hoe upgrade je je wapen bij der reise??? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 ik heb ze ook alledrie Maar hoe upgrade je je wapen bij der reise??? Je moet eerst de stroom aanzetten, daarna moet je alle 3 de teleporters ''linken'' naar de Mainframe. Daarna kan je wapens upgraden voor 5000 punten per wapen. Reageren
Tomeken Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 ik heb ze ook alledrie Maar hoe upgrade je je wapen bij der reise??? Je moet eerst de stroom aanzetten, daarna moet je alle 3 de teleporters ''linken'' naar de Mainframe. Daarna kan je wapens upgraden voor 5000 punten per wapen. Ik heb het ondertussen gevonden, Ik heb daarnet 116000 punten gehaald En toen was men ammo op Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 ik heb ze ook alledrie Maar hoe upgrade je je wapen bij der reise??? Je moet eerst de stroom aanzetten, daarna moet je alle 3 de teleporters ''linken'' naar de Mainframe. Daarna kan je wapens upgraden voor 5000 punten per wapen. Ik heb het ondertussen gevonden, Ik heb daarnet 116000 punten gehaald En toen was men ammo op Lol, Maar als je je wapen Pack a Punch is hij weer volledig opgevuld Reageren
Tomeken Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 ik heb ze ook alledrie Maar hoe upgrade je je wapen bij der reise??? Je moet eerst de stroom aanzetten, daarna moet je alle 3 de teleporters ''linken'' naar de Mainframe. Daarna kan je wapens upgraden voor 5000 punten per wapen. Ik heb het ondertussen gevonden, Ik heb daarnet 116000 punten gehaald En toen was men ammo op Lol, Maar als je je wapen Pack a Punch is hij weer volledig opgevuld Ja, als je dat wapen er voor de eerste keer insteekt daarna gaat et nietmeer, ofwel? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Geplaatst: 16 november 2009 ik heb ze ook alledrie Maar hoe upgrade je je wapen bij der reise??? Je moet eerst de stroom aanzetten, daarna moet je alle 3 de teleporters ''linken'' naar de Mainframe. Daarna kan je wapens upgraden voor 5000 punten per wapen. Ik heb het ondertussen gevonden, Ik heb daarnet 116000 punten gehaald En toen was men ammo op Lol, Maar als je je wapen Pack a Punch is hij weer volledig opgevuld Ja, als je dat wapen er voor de eerste keer insteekt daarna gaat et nietmeer, ofwel? Nee, je moet dan geluk hebben dat je een Max Ammo krijgt of je had een wapen die van de muur was Ge pack a punched. die kan je dan weer voor 4500 punten opvullen. Als je bijvoorbeeld een Ray Gun had moet je wachten tot na de honden level Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.