Jump to content

cod 5 zombie map pack 3 (der reise) ps3

Recommended Posts

Geplaatst:

he iedreen ik zoek mensen die map pack3 hebben en spelen. want online zijn er niet veel mensen. dus heb je map pack 3 laat dan iets weten een geef je naam of voeg mij toe mijn naam is cilic

ps3 enkel

Geplaatst: (bewerkt)
he iedreen ik zoek mensen die map pack3 hebben en spelen. want online zijn er niet veel mensen. dus heb je map pack 3 laat dan iets weten een geef je naam of voeg mij toe mijn naam is cilic

ps3 enkel

Ik wil best wel PSN is GunsNroses61 ik kan alleen in het weekend en soms door de week ipv met school

Bewerkt: door GunsNroses61
  • 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb ze ook alledrie

Maar hoe upgrade je je wapen bij der reise???

Je moet eerst de stroom aanzetten, daarna moet je alle 3 de teleporters ''linken'' naar de Mainframe. Daarna kan je wapens upgraden voor 5000 punten per wapen.

Geplaatst:

ik heb ze ook alledrie

Je moet eerst de stroom aanzetten, daarna moet je alle 3 de teleporters ''linken'' naar de Mainframe. Daarna kan je wapens upgraden voor 5000 punten per wapen.

Ik heb het ondertussen gevonden, Ik heb daarnet 116000 punten gehaald :sigaar:

En toen was men ammo op :7

Geplaatst:

ik heb ze ook alledrie

Lol, Maar als je je wapen Pack a Punch is hij weer volledig opgevuld

Geplaatst:

ik heb ze ook alledrie

Ja, als je dat wapen er voor de eerste keer insteekt daarna gaat et nietmeer, ofwel?

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb ze ook alledrie

Ja, als je dat wapen er voor de eerste keer insteekt daarna gaat et nietmeer, ofwel?

Nee, je moet dan geluk hebben dat je een Max Ammo krijgt of je had een wapen die van de muur was Ge pack a punched. die kan je dan weer voor 4500 punten opvullen. Als je bijvoorbeeld een Ray Gun had moet je wachten tot na de honden level

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...