Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind hem ckr leuk! 8,5/10. ik vind hem wel ietwat te simpel maar toch leuk.

nu heb ik een vraag, hoe heb je die text gedaan met die lijnen, en dat perspectief en die kleur?

Bewerkt: door JoshTheBoss
Geplaatst:

Mooi! :Y Vooral met de kleuren!!! :tu: Ik vind alleen dat je wel wat meer text had kunnen typen... Maar verder... Echt mooi!

Geplaatst:

Inderdaad lekker rustig gehouden. Meestal zie je signature's waarbij allerlei effecten in zijn verwerkt en waar de render overloopt in de achtergrond. Maar ik zie bij jou steeds vaker deze stijl, eigenlijk een herkenning van TomHagen :puh: door je aparte stijl springt dit soort signature's er gewoon uit :). Ook deze vind ik aardig geslaagd, het zijn niet de C4D's of de vele effecten die het hem doen, maar de rustgevende achtergrond, de plaatsing van licht en het kleurrijke achter de renders.

Geplaatst:
ik vind hem ckr leuk! 8,5/10. ik vind hem wel ietwat te simpel maar toch leuk.

nu heb ik een vraag, hoe heb je die text gedaan met die lijnen, en dat perspectief en die kleur?

Eerst gewoon de tekst gemaakt, daarna de layer van de tekst rastarizen. Dan Cntr + T, dan kan je met de rechtermuisknop het perspectief veranderen. Die lijnen heb ik er daarna bij gezet (bij die figuren kan je ook een lijn maken, drie, vier pixels ofzo.

Bedankt voor de andere reacties. Nog iemand met een verhelderend commentaar?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...