Jump to content

Strategy Guide


rdewit

Recommended Posts

Ik had de Nederlandse versie van de Brady Games Strategy Guide gevonden op 12game.com, alleen is hij niet meer leverbaar, weet iemand waar ik dezelfde kan bestellen of een andere Nederlandse Strategy Guide voor GTA IV?

Ik weet even niet zo'n webwinkel 1, 2, 3 uit m'n hoofd. Maar heb je al gekeken in winkel? De bruna ofzo of andere winkels die tijdschriften etc. verkopen?

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de Nederlandse versie van de Brady Games Strategy Guide gevonden op 12game.com, alleen is hij niet meer leverbaar, weet iemand waar ik dezelfde kan bestellen of een andere Nederlandse Strategy Guide voor GTA IV?

Ik weet even niet zo'n webwinkel 1, 2, 3 uit m'n hoofd. Maar heb je al gekeken in winkel? De bruna ofzo of andere winkels die tijdschriften etc. verkopen?

paul007

Bij de Game Mania heb ik gekeken, maar daar hadden ze hem alleen in het Engels. Is het Crown Magazine van Gamekings ook een strategy guide?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de Nederlandse versie van de Brady Games Strategy Guide gevonden op 12game.com, alleen is hij niet meer leverbaar, weet iemand waar ik dezelfde kan bestellen of een andere Nederlandse Strategy Guide voor GTA IV?

Ik weet even niet zo'n webwinkel 1, 2, 3 uit m'n hoofd. Maar heb je al gekeken in winkel? De bruna ofzo of andere winkels die tijdschriften etc. verkopen?

paul007

Bij de Game Mania heb ik gekeken, maar daar hadden ze hem alleen in het Engels. Is het Crown Magazine van Gamekings ook een strategy guide?

Daar ben ik niet helemaal zeker van, maar ik zou als ik jou was gewoon voor de BradyGames Strategy Guide gaan. Je zou ook nog op markplaats kunnen kijken als je hem echt heel graag zou willen. Maar wat is eigenlijk het probleem? GTA IV zelf is toch ook in het Engels? Dan kan je wat mij betreft net zo goed de Engelse versie nemen. En je kan altijd nog op WikiGTA kijken als je er echt niet uitkomt.

paul007 :cya:

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de Nederlandse versie van de Brady Games Strategy Guide gevonden op 12game.com, alleen is hij niet meer leverbaar, weet iemand waar ik dezelfde kan bestellen of een andere Nederlandse Strategy Guide voor GTA IV?

Ik weet even niet zo'n webwinkel 1, 2, 3 uit m'n hoofd. Maar heb je al gekeken in winkel? De bruna ofzo of andere winkels die tijdschriften etc. verkopen?

paul007

Bij de Game Mania heb ik gekeken, maar daar hadden ze hem alleen in het Engels. Is het Crown Magazine van Gamekings ook een strategy guide?

Daar ben ik niet helemaal zeker van, maar ik zou als ik jou was gewoon voor de BradyGames Strategy Guide gaan. Je zou ook nog op markplaats kunnen kijken als je hem echt heel graag zou willen. Maar wat is eigenlijk het probleem? GTA IV zelf is toch ook in het Engels? Dan kan je wat mij betreft net zo goed de Engelse versie nemen. En je kan altijd nog op WikiGTA kijken als je er echt niet uitkomt.

paul007 :cya:

Ik kan wel engels, maar als hij ook in het Nederlands te krijgen is, koop ik die liever.

Link to comment
Delen op andere websites

zo boek heb ik ook.

Maar de engelse versie is de einge echte.

Daarom koop ik in het engelse versie.

Had al in febuari gekocht omdat ik ook gta 4 in febauri had gekregen.

Engels is idd de officiele, maar voor mensen die nog niet goed Engels kunnen??? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom is die Engelse de enige echte? Wat een Bullshit.

Maar ik heb in de tijd gekocht voordat hij op pc uitkwam bij de Albert Heijn. Ik heb hem ook bij de Bruna zien liggen. Mischien kun je hem nog vinden bij Bol.com of marktplaats.nl.

Link to comment
Delen op andere websites

Is de Nederlandse versie een complete vertaling of zijn er dingen weggelaten? Als ik op de site van BradyGames kijk staat er dat die guide voor de PS3 en X360 is, kan ik hem dan ook gewoon gebruiken voor de PC, daarmee bedoel ik: zijn er geen dingen weggelaten ofzo.

Bewerkt: door rdewit
Link to comment
Delen op andere websites

De BradyGames Strategy Guide is gewoon de beste. Alles wat er in de Engelse versie staat, staat ook in de Nederlandse versie. Elke missie, elke map.

Crownmagazine van Gamekings is heel wat anders. Crownmagazine is een blad dat alleen uitkomt als er een vette, legendarische game is uitgekomen. Het is dus geen periodiek magazine. In Crown gaat het voornamelijk over de geschiedenis van de GTA-serie en wat er allemaal te beleven valt Liberty City. Ook een interview met PatrickW.

Ik kreeg mijn NL versie bij een abo op de PU(gamemagazine). Voor het laatst heb ik de NL versie gezien bij Gamemania.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

De BradyGames Strategy Guide is gewoon de beste. Alles wat er in de Engelse versie staat, staat ook in de Nederlandse versie. Elke missie, elke map.

Crownmagazine van Gamekings is heel wat anders. Crownmagazine is een blad dat alleen uitkomt als er een vette, legendarische game is uitgekomen. Het is dus geen periodiek magazine. In Crown gaat het voornamelijk over de geschiedenis van de GTA-serie en wat er allemaal te beleven valt Liberty City. Ook een interview met PatrickW.

Ik kreeg mijn NL versie bij een abo op de PU(gamemagazine). Voor het laatst heb ik de NL versie gezien bij Gamemania.

Bij GameMania zag ik alleen de Engelse. Ik ben de guide even aan het downloaden en als het wat is, koop ik hem.

P.S. Ik weet wat de PU is, lees hem zelf ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de Nederlandse versie van de Brady Games Strategy Guide gevonden op 12game.com, alleen is hij niet meer leverbaar, weet iemand waar ik dezelfde kan bestellen of een andere Nederlandse Strategy Guide voor GTA IV?

Ik weet even niet zo'n webwinkel 1, 2, 3 uit m'n hoofd. Maar heb je al gekeken in winkel? De bruna ofzo of andere winkels die tijdschriften etc. verkopen?

paul007

Bij de Game Mania heb ik gekeken, maar daar hadden ze hem alleen in het Engels. Is het Crown Magazine van Gamekings ook een strategy guide?

Crown heb ik ook en dat is meer een voorproefje en wat verdere info. Het is zeker GEEN guide.

En hier kun je de Brady Game guide ook kopen (Bol.com).

Ik weet niet zeker of die in het Engels is. Maar ja als je echt geen Engels kunt, moet je GTA ook niet kopen hè...

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...