Guardian1980 Geplaatst: 6 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2016 Er waren eens drie leden op een forum die dichtten zo banaal, het was geen porem. Toen kwam er een admin, die keek zo boos, dat zij aan hem vroegen "wat is er loos?" Waarop hij zei "dicht eens fatsoenlijk, jullie schorem!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 6 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2016 Er waren eens vier leden. Ze dichtten zó slecht dat ik de teksten heb vermeden. Nu kan ik zelf ook geen gedichten schrijven. Maar dat maakt niks uit, want ik heb de boodschap bij jullie al kunnen inwrijven. Nu ga ik maar eens stoppen met dichten, ik wil namelijk geen gevecht aanstichten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 23 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2017 Zal dit topic weer tot leven brengen met wat hoogstaand lyriek. DITCH hee hee hee he he he ja, ik hou van de h zoals ik van jou hield maar nu zeg ik k de k van kut die ik eerst at maar nu niet meer lust omdat je cheatte en me verlaten hebt dat is niet hetzelfde ik ben nog steeds de elfde die jij achter je liet; vreemdgaan is een kunst en jouw vakgebied. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.