Cabyon Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Zoals de wolken en de wind Schrikken van het aardebewindAls mensen schreeuwenMijlenverAls men vergeetDat de natuur nog leefbaar isDat men niet weetHoe je de aarde streelt~ Dit is dus mijn eerste gedicht evah. Vindt hem wel aardig. Wij zagen Op dat lange strandTwee ganzenLiefdevol verbandAls wij, zo kalm aankomendHun nekken streeldenWas er maar een woord:Rust, het woord van het leven ~ Tweede. Uit de kale kop nogwel. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Het is zo'n dag. Een dag waarop alles mag. ...en verder kom ik eigenlijk niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Cabyon: apart, zeker niet slecht! Jobator: Luister eens wat minder Guus Meeuwis Erg als ik morgen eens aan de slag ga met "de dag"? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) Zelf heb ik ook niks met dichten, maar heb toch iets gemaakt, het gaat over iemand waar ik momenteel verliefd op ben. Heb het uit mijn hoofd gemaakt net in kladblok en vind hem wel geslaagd JijAltijd een lach op je gezicht Altijd gezellig en vrolijk Nooit problemen of ruzies Zo zou het moeten zijn Jij Bent de zon op een koude winterdag Maakt de dagen zoals ze altijd moeten zijn Jij Houd jij ook van mij? De vraag die mij dwars ligt De vraag die ik altijd al wilde stellen Ik zou je knuffelen Ik zou je zoenen Ik zou alles voor je doen Jij Met jou zou ik mijn leven willen lijden Met jou wil ik leven en sterven Jij Houd jij ook van mij? Bewerkt: 8 oktober 2009 door Zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) @Zammy Zeer poëtisch, zeer knap, leuk gedicht. Love is priceless Love is pricelessAnd if you hear the wordYour hart will screwMiles awayThrue your head, thrue your bonesLove is pricelessAnd do you read the book of love?If you read the book of loveCome and stayOpen your hart and staySo far, miles awayBecauseLove is priceless~ Bewerkt: 8 oktober 2009 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 @Zammy Zeer poëtisch, zeer knap, leuk gedicht. Liefde doet rare dingen Heb hem ook aan Lissy (zo heet ze) laten zien en ze vond het lief en vond hem echt mooi , maar normaal heb ik nooit iets met dichten, maar dit ging op zich wel gemakkelijk, denk dat ik een goede motivatie had.Eerst vond ik dichten erg dom, maar nu vind ik het toch wel best leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 @Zammy Zeer poëtisch, zeer knap, leuk gedicht. Liefde doet rare dingen Heb hem ook aan Lissy (zo heet ze) laten zien en ze vond het lief en vond hem echt mooi , maar normaal heb ik nooit iets met dichten, maar dit ging op zich wel gemakkelijk, denk dat ik een goede motivatie had.Eerst vond ik dichten erg dom, maar nu vind ik het toch wel best leuk Had ik ook.. Naja, gedichten die ik tanja laat lezen snapt ze nooit, ook al staat er letterlijk wat ik bedoel.. Blond he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 Musique. Musique c'est quelqu'chose de tres belle,Parfois quand le monde t'en merde,Tu mets de la musique,Et il se passe un miracle..Le monde est d'un coup parfait,La vie est si belle,Et on t'en merde plus,Et tout ca a cause de la musiqe,Musique c'est quelqu'chose de tres belle,Musique c'est quelqu'chose miraculeuse... Uit het kopke. En de vertaling ga ik er niet bijzetten, je hoeft niet te weten wat het betekent. En ga nou ook niet de vertaling zelf neerzetten he.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) Heb weer eens iets gemaakt, ik begin met een woordje, dat woordje veranderd dan uiteindelijk in een gedicht, in dit geval is het woordje 'iemand' IemandEr is altijd wel iemand Die bij je past Die iemand die je verrast Iemand Iemand is er altijd In goede en slechte tijden Voor iedereen is er iemand Die ene die jou ziet staan Iemand Iemand is een groot woord Iedereen is een iemand Ergens zit de perfecte tussen Die bij je past Iemand Er is altijd wel iemand Waar jij van houdt Iemand Ben ik die iemand? Volgens mij ben ik iemand die snel over liefde gaat dichten, begon met 'iemand' en uiteindelijk vormde het een liefdesgedicht En dan net ook, ik vertel iemand, in dit geval een jongen over dat ik aan het dichten geslagen ben, komt ie aan 'wtf heumeu'... Bewerkt: 8 oktober 2009 door Zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 Musique. Musique c'est quelqu'chose de tres belle,Parfois quand le monde t'en merde,Tu mets de la musique,Et il se passe un miracle..Le monde est d'un coup parfait,La vie est si belle,Et on t'en merde plus,Et tout ca a cause de la musiqe,Musique c'est quelqu'chose de tres belle,Musique c'est quelqu'chose miraculeuse...VrijIk ben vrij,Vrij, zoals ik mijn hele leven al was,Niet iedereen is vrij,Vrij zoals wij zijn,Dat is toch echt een groot geluk,Waar je eeuwig dankbaar voor moet zijn.Cliché.Weet je,Voor een keer,Heb ik toch zo geen zin,Om een cliché gedicht te schrijven,Gewoon omdat het niet meer origineel is,Om te vertellen over dat ene meisje of het leven,Heb ik toch zo geen zin,Een cliché gedicht te schrijven,Omdat geen hond het leest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 dit stuurde me oom me net,het is niet egt gedicht ofzow: Allochtonen weeen,alleen in nederland! -In het eerste jaar in ons kleine kikkerlandje hebben ze heimweeeee -In het 2de jaar hebben ze in ons uitkeringsparadijs AOWEEEEE -En in het 3de jaar in ons geld paradijs hebben ze een BMWEEEE.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 9 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2009 Als het geen gedicht is (volgens jou), waarom post je 't dan Maarja, in principe mag 't wel Hier ik nog een, al van een tijdje terug: Ik ben Ik ben niet zo cool, Ik ben niet zo stoer, Ik ga recht op mijn doel, De rest interesseert me geen moer. Ik ben niet gemeen, Ik ben niet zo ruig, Mijn hart is niet van steen, en ik ben zeker geen tuig. Ik ben gewoon Alex, Ik ben gewoon mezelf, Ik ben een beetje oversekst, En een beetje de spuit elf. Rate en Comment? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Nou, ik ben dus al ruim twee jaar (!!) verliefd op een meisje in mijn klas. Nu kwam ik er van de week achter dat zij al een ander heb, dat vind ik dus jammer, en ik besloot er een gedicht over te schrijven. Dit is mijn allereerste gedicht die ik ooit heb geschreven, dus houd rekening met de manier van (eventuele) reacties. De eerste keer dat ik jou zag, was met een stralende lach. Ik ben zo blij dat ik zo vaak bij je mocht zijn. Al was het niet omdat wij samen zijn. Je bent zo mooi, ik kan je pracht niet weerstaan, maar helaas moet ik je weer laten gaan. Maar je blijft in mijn hart als een engel op het levenspad. Toch hoop ik dat ik ook jou lippen op mijn lippen mag voelen, maar ik denk niet dat het vuur tussen ons ooit zo hard zal gaan woeden. Ik schaam mij er een beetje voor, maargoed. :$ Je hoeft je er helemaal niet om te schamen, hoor! Het is heel normaal... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik heb echt iets met dichten volgens mij Verveling Het laat mij dichten schrijven Meestal richting die ene persoon De persoon van wie ik houd Die persoon dat ben jij Het doet mij denken aan de liefde Verlangen naar jou Alle tijd die ik heb, denk ik aan jou Was jij maar hier Was ik maar bij jou Oh mijn liefste Wat hou ik toch van jou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik heb echt iets met dichten volgens mij Verveling Het laat mij dichten schrijven Meestal richting die ene persoon De persoon van wie ik houd Die persoon dat ben jij Het doet mij denken aan de liefde Verlangen naar jou Alle tijd die ik heb, denk ik aan jou Was jij maar hier Was ik maar bij jou Oh mijn liefste Wat hou ik toch van jou De titel is Verveling maar get gaat over de liefde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.